Cearșaf din hârtie MedixPro 70cm x 50m cu perforație

Cearșaf din hârtie MedixPro 70cm x 50m cu perforație

44,00 Lei
36,97 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
44,00 Lei
36,97 Leifără TVA

Cearșaf de unică folosință, din celuloză, dublu strat, cu o greutate de 36 g/m2 la rolă. Materialul cearșafului garantează comfort și este plăcut la atingere. Cearșaful de hârtie este rezistent, datorită celor două straturi și este o alternativă potrivită pentru înlocuirea cearșafurilor textile clasice. Protejează suprafața echipamentului de lucru împotriva deteriorării, păstrând-o curată. Puteți utiliza cerșaful pe masa de masaj, scaunul cosmetic, sau pe paturile din spitale, sau cabinete medicale.

Pe fiecare rolă este înfășurat 50 m de material. Cearșaful este perforat și la fiecare 50 cm este indicată o perforație pentru o rupere ușoara.

Dimensiuni:
Lățime: 70 cm
Perforație: 50 cm

Ambalaj: Rolă 50 m

Recenzii 7

Renata
28.10.2024

Rolă calitativă, folosesc zilnic pe patul de masaj.

0.0.0
velvesa
Mirka
24.7.2024

Calitativ, solid, ideal pentru maderoterapie și protecția cearșafului textil. Disponibil în diferite culori, pentru înfrumusețarea interiorului - eu îl folosesc pe cel verde și pe cel portocaliu.

0.0.0
velvesa
Dacian
3.10.2023

Hartie de calitate

0.0.0
velvesa
Jana
4.7.2023

Role de hârtie de calitate excepțională, ar fi bine venită și perforația la o lungime mai mică, aproximativ 40cm, livrarea este rapidă.

0.0.0
velvesa
Ľudmila
1.6.2023

Ușor de comandat, iar atât prețurile cât și calitatea sunt excepționale. Puteți suna oricând și veți primi detalii, la orice întrebare.

0.0.0
velvesa
Betty
22.7.2022

Livrare rapida, usor de comandat, preț-calitate bune! Sunt un client fidel și recomand din toată inima.

0.0.0
velvesa
Client anonim
18.8.2024

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne