Pistol cu vibrații Hi5 Cooper
3 nivele de vibrații pentru relaxare și sănătate
Pistolul de masaj relaxează eficient mușchii, ameliorează durerea și reduce senzația de rigiditate. Dispozitivul este potrivit atât pentru automasaje la domiciliu, cât și pentru sportivi, kinetoterapeuți, maseuri și persoane active din punct de vedere fizic. Pe pistolul de masaj puteți seta 3 niveluri de vibrație. Prin setarea vibrațiilor dorite, vă puteți concentra pe anumite grupe musculare și puteți adapta terapia după cum este necesar, fie că este vorba despre un masaj profund, de ameliorarea rigidității și durerii, de regenerare musculară, sau de eliberare a tensiunii. Masajul cu acest dispozitiv îmbunătățește circulația sanguină și cea limfatică, în plus, este potrivit și pentru masajul de regenerare după antrenament.
Silențios, puternic și ușor de utilizat
Datorită formei sale ergonomice și designului său atent gândit, este uțor de controlat și utilizat. Are un indicator LED al nivelului de vibrație. Bateria de 2000 mAh este suficientă pentru aproximativ 8 ore fără a fi nevoie de reîncărcare, încărcarea în sine, durează aproximativ 3 ore. Pistolul de masaj este silențios și compact, așa că îl puteți lua cu dvs oriunde.
4 capuri de masaj
- cap plat, pentru mușchii mai mari de pe spate și coapse
- cap rotund din spumă moale, rezistentă, potrivit pentru toată suprafața corpului
- cap tip furcă pentru masajul gâtului, spatelui, a mușchilor și a tendoanelor sensibile
- cap ascuțit pentru masajul profund al meridianelor, articulațiilor și a locurilor greu accesibile
Parametrii tehnici:
Putere: 16 - 60 W
Tensiune nominală: 8 V
Curent nominal: 2 A
Tensiune de ieșire: 5 V
Curent de ieșire: 2 A
Frecvența: 50/60 Hz
Greutatea: 390 g
Viteza maximă: 3200 r.p.m.
Capacitatea bateriei: 2000 mAh
Tipul bateriei: baterie reîncărcabilă cu litiu
Dimensiuni: 75 x 38 x 130 mm
Pachetuul conține pistolul de masaj, 4 capuri de masaj și cablu de încărcare USB-C. Adaptorul nu este inclus în pachet.
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne