Reclamații
Vă rugăm să ne contactați în cazul oricărei reclamații. Încercăm să rezolvăm situația în cooperare cu dvs. cât mai repede posibil și astfel încât să vă putem satisface dorințele cât mai mult posibil.
Pregătiți-vă numărul comenzii, adresa locului de unde trebuie ridicate bunurile reclamate și datele de contact (nume, prenume, număr de telefon și adresa de e-mail).
Reclamația pe bază de garanție
Reclamațiile din perioada de garanție de 2 ani, sunt soluționate cât mai repede posibil și ne asumăm costurile de transport ale bunurilor reclamate, care necesită returnate. Vă rugăm să ne contactați. Vom soluționa reclamația și transportul asociat acesteia, spre satisfacția dvs.
Reclamație expres
Înlocuirea imediată bucată contra bucată, sau înlocuirea unei piese deteriorate pentru produsele selectate cu pictograma de reclamație expres . Dacă ne raportați orice defecțiune sau disfuncționalitate a produsului, până la ora 12:00 a zilei lucrătoare și transmiteți prin e-mail poze în care să fie vizibil defectul, vom soluționa reclamația imediat. În următoarele două zile lucrătoare, vă vom livra gratuit un nou produs la schimbul celui defect, sau, după caz, piesa de înlocuire.
Reclamația post-garanție
Rezolvăm reclamațiile post-garanție la fel de repede ca reclamațiile de garanție. Costurile legate de reclamația post-garanție sunt însă suportate de către client. Uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească în continuare. Vă rugăm să ne contactați oricum, vă vom ajuta cu plăcere.