Trigger Point Massager
Massagerul Trigger Point este un instrument eficient pentru auto-masajul de relaxare și regenerare a mușchilor dureroși, rigizi, sau încordați.
Aparatul de masaj are o formă de S ergonomică, datorită căreia vă puteți masa și zonele mai greu accesibile ale corpului. Pe suprafața lui se află două tipuri de proeminențe, care sunt destinate masării temeinice a punctelor de declanșare (trigger points), de exemplu pe gât, umeri, spate, picioare sau tălpi.
Proeminențele rotunjite sunt folosite pentru masajul zonelor mai mari ale corpului, iar proeminențele mai ascuțite asigură, un amasj muscular mai intens și profund. Pe ambele părți ale dispozitivului de masaj se află mânere (punctele 3 și 7), de care puteți ține bine dispozitivul în timpul masajului.
Punctele de masaj 1 și 11 sunt potrivite pentru un masaj blând al spatelui și brațelor. Pentru masajul reflexogen al tălpilor puteți folosi punctele 2 și 10. Punctele 4 și 6, care se află în partea centrală a dispozitivului de masaj, sunt potrivite pentru masajul lombarului și al spatelui. Pentru masajul gâtului și a părții inferioare a capului, sunt potrivite punctele 8 și 9. Celelalte puncte de masaj 3, 5 și 7 le puteți folosi în funcție de nevoie, pentru orice parte a corpului.
Dispozitivul poate fi folosit în fizioterapie, masdaje terapeutice, dar datorită utilizării simple, vă puteți îngădui un masaj al punctelor declanșatoare și singuri acasă.
Utilizare:
Prindeți dispozitivul de mânere și aplicați proeminențele pentru masaj, pe zona dureroasă a corpului. Puteți utiliza dispozitivul direct pe piele, sau puteți masa printr-un strat subțire de îmbrăcăminte. Apăsați dispozitivul cât mai tare pe corp și țineți-l pe loc măcar 10 - 30 de secunde. Puteți crește și scădea alternativ presiunea sau puteți efectua mișcări circulare foarte mici. Puteți repeta acest proces de 3 - 4 x, până când simțiți relaxarea musculară.
Dimensiuni:
Lungimea dispozitivului: 68 cm
Lungimea brațelor: 34 / 40 cm
Material: plastic
Culoare: albastru
Produse corelate
Recenzii 2
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne
Sunt mulțumită, ajunge până la punctele, la care eu nu ajung.
Un ajutor bun pentru punctele dureroase, prin automasaj, recomand. Ajungeți în orice punct.