Cearșafuri de unică folosință 250m x 70cm

Cearșafuri de unică folosință 250m x 70cm

98,67 Lei
82,92 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
98,67 Lei
82,92 Leifără TVA

Cearceafuri de unică folosinţă din material neţesut cu o densitate de 15 g/m2. Material catifelat şi plăcut la atingere, care absoarbe bine umiditatea.

Înlocuire practică pentru cearceafurile clasice. Standard de igienă ridicat şi soluţie economică pentru salonul tău.

Pachetul conţine: o rolă de 250m x 70cm

Recenzii 17

Pospíšilová
20.10.2024

Cele mi bune cearșafuri de unică folosințp pentru kinetoterapie. Nu se rup, nu se îmbibă, nu foșnesc, nu au un miros neplăcut și sunt plăcute la atingere. Câteodată se lipesc puțin de îmbrăcăminte în timpul exercițiilor, dar și așa sunt mult mai bune de cât cele de hârtie. Categoric recomand.

0.0.0
velvesa
Lenka
10.10.2024

Cumpăr în mod regulat. Sunt foarte mulțumită.

0.0.0
velvesa
Iosif
2.7.2024

Realizate corect în ceea ce privește perforarea acestora, de calitate, plăcute la atingere, absorbție mare (ulei, apă).Sunt bune, recomand.

0.0.0
velvesa
Daniela
14.6.2024

Extraordinare, cearșafurile de unică folosință le cumpăr în mod regulat, sunt o adevărată economie, nu mai trebuie să speli cearșafuri încontinuu! Voi comanda în continuare. Recomand, livrarea este rapidă !

0.0.0
velvesa
Martina
12.11.2023

Cumpăr cu regularitate de o grămadă de timp....și sunt foarte mulțumită.

0.0.0
velvesa
Martina
31.10.2023

Fine, respirabile. Mulțumitor atât pentru client, cât și pentru terapeut.

0.0.0
velvesa
Maya Masszázs Műhely Csepel
12.6.2023

Îmi plac foarte mult aceste cearșafuri. Sunt de calitate și practice! Îndrăgite chiar și de către clienți.

0.0.0
velvesa
Štěpánka
2.6.2023

Cearșaful este subțire și calitativ, am experiență bună cu acesta în practica de fizioterapie. Doar cearșafurile cu perforații nu se rup bine cu mâna, trebuie tăiate.

0.0.0
velvesa
Eva Kupilíková
25.4.2023

Cearșaful de unică folosință este foarte confortabil și plăcut pentru munca maseurului și confortul clientului. Prețul este foarte favorabil, iar marfa mi-a fost livrată in trei zile.

0.0.0
velvesa
Petra
6.3.2023

Nu sunt la prima achiziție și sunt foarte mulțumită.

0.0.0
velvesa
Andrea
22.12.2022

Cumpăr în mod repetat și sunt foarte mulțumită.

0.0.0
velvesa
Josef
17.10.2022

Evaluare după 8 ani de utilizare: simplu, practic, rapid, igienic.

0.0.0
velvesa
Pavlina
18.9.2022

Moale dar ferm. Super.

0.0.0
velvesa
Jaro
14.9.2022

Folosesc cearșafuri de unică folosință de câțiva ani, sunt puse la capătul patului de masaj, ceea ce este foarte practic. Este confortabil si plăcut la atingere pentru clienți, foarte practic pentru mine și ideal din punct de vedere igienic, la controlul inspectaratului regional de sănătate publica a fost ideal din punct de vedere igienic.

0.0.0
velvesa
Ondrej
25.5.2022

Îmio place că pot achiziționa cearșafuri de diferite dimensiuni, după caz, chiar și cu lățimea de 80cm. De asemenea iau în considerare și posibilitatea de achiziționare a cearșafurilor cu perforație. Singurul lucru la care aș obiecta este gramajul cearșafurilor - aș aprecia și o densitate mai mare.

0.0.0
velvesa
Vovk Igor
31.10.2024

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Serhii
2.5.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne