Cearșafuri de unică folosință 500m x 70cm

Cearșafuri de unică folosință 500m x 70cm

192,88 Lei
162,08 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
192,88 Lei
162,08 Leifără TVA

Cearceafuri de unică folosinţă din material neţesut cu o densitate de 15 g/m2. Material catifelat şi plăcut la atingere, care absoarbe bine umiditatea.

Înlocuire practică pentru cearceafurile clasice. Standard de igienă ridicat şi soluţie economică pentru salonul tău.

Pachetul conţine: o rolă de 500m x 70cm

Recenzii 11

Talapka-Molnár Katalin
16.10.2024

Folosesc de mult timp acestea cearșafuri de ”hârtie” și sunt foarte mulțumită de produs. Îmi pare rău doar pentru că nu am început să le folosesc mai repede. Și clienții mei le iubesc, pentru că sunt moi și confortabile.

0.0.0
velvesa
Zuzana Oswaldova
14.10.2024

Ca de fiecare dată, livrare rapidă și super calitate.

0.0.0
velvesa
Boris Ljubčenko, blfyzio
11.10.2024

Nu este hârtie, dar raportul preț / calitate nu are concurență

0.0.0
velvesa
Csordás Csilla E.V.
13.10.2022

Un cearșaf de unică folosință e foarte practic. Este steril, rapid, îmi îmbunătățește statisticile de spălare. Nu se compară cu cearșafurile/prosoapele de hârtie care se pot cumpăra, se rup imediat, pe aceasta clientul se poate întoarce cu ușurință sau se poate mișca după propria dorință.

0.0.0
velvesa
Jana
7.10.2022

Sunt foarte multumită de cearceafurile de unica folosință, în principal din motive igienice și practice.

0.0.0
velvesa
jozef k.
25.5.2022

Cearșafurile de unică folosință le achiziționez deja de ani de zile. În felul acesta am mult mai puține rufe de spălat din salon. Această dimensiune de cearșafuri mi se pare cea mai avantajoasă și din punct de vedere finaciar. Poate nu ar strica totuși o densitate mai mare a materialului.

0.0.0
velvesa
laura
16.5.2022

sunt rezistente și plăcute pielii, spre deosebire de cele din hârtie

0.0.0
velvesa
Erika
10.5.2022

Cearșafurile de unică folosință sunt super. Rezistă mult timp, datorită ambalajului mare. Iar igiena este 100%. Recomand

0.0.0
velvesa
Janett
21.4.2022

Foarte mulțumită, calitate și rapiditate în livrare.

0.0.0
velvesa
Karin
25.10.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Andrea
17.7.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne