Hygem Plus 1000ml
Dezinfectantul lichid Hygem Plus este utilizat pentru curățarea suprafețelor mai mari din diferite tipuri de materiale. Lasă mediul și obiectele curate și tratate corespunzător și cu un parfum blând, nu are un miros înțepător. De asemenea este o alegere sigură pentru dezinfectarea zonelor pentru persoanele cu probleme respiratorii.
Instrucțiuni de utilizare:
Înainte de utilizare este obligatoriu să diluați soluția cu apă, ideal cu apă caldă cu o temperatură cuprinsă între 25°C - 30°C. Puteți pregăti 1 litru 25% de soluție amestecând 1 l de apă cu 2,5 ml dezinfectant.
Îndepărtați murdăria grosieră de pe suprafața dorită iar apoi aplicați soluția cu ajutorul unui mop sau a unei cârpe. Utilizând mănuși de protecție puteți dezinfecta și obiecte mai mici. Accesoriile pentru masaj sau ventuzele pentru masaj ajunge să le scufundați în soluția pregătită, să le clătiți, iar apoi să le lăsați să se usuce. Soluția servește și ca dezinfectant rapid și poate fi aplicată prin pulverizare.
Domeniu de utilizare:
Dezinfectantul Hygem Plus este un produs biocid, care ajută la menținerea curățeniei sterile în mediile vizitate de un număr mai mare de persoane - cum ar fi centrele wellness, saloane de masaj, SPA-uri, instituții medicale și de igienă comunală. Puteți curăța suprafețele cromate și emailate, plastic și plexiglas, PVC moale, linoleum și podele antistatice. Soluția nu deteriorează materialele tratate prin folosire regulată.
Compoziție:
Substanțele active la 100 g de produs:
compuși cuaternari de amoniu, C12-16-alchil (benzil) cloruri de dimetilamoniu: 6 g / 100g
clorură de didecil (dimetil) amoniu: 6 g / 100 g
propan-2-ol: 4 g / 100g
clorhidrat de poli (hexametilen cianoguanid - hexametilen diamină): 2,4 g / 100 g
5% - 15% surfactanți cationici
<5% surfactanți neionici
<5% nitrilotri trisodic (acetat)
conservant: bronopol
parfum HEXIL CINAMAL, CITRONELLOL, LINALOOL, BUTILFENIL METILPROPIONAL, D-LIMONEN
Atenționare:
Produsul este destinat uzului profesional. Nu aplicați pe materiale impermeabile și cauciuc natural. Poate provoca arsuri sau reacții alergice in contact cu mucoasele și pielea. Aruncați produsul neconsumat în conformitate cu legile în vigoare a gestionării deșeurilor.
Ambalaj:
1 l în recipient de plastic
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne