Cearșafuri de unică folosință 250m x 80cm

Cearșafuri de unică folosință 250m x 80cm

108,59 Lei
91,25 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
108,59 Lei
91,25 Leifără TVA

Cearceafuri de unică folosinţă din material neţesut cu o densitate de 15 g/m2. Material catifelat şi plăcut la atingere, care absoarbe bine umiditatea.

Înlocuire practică pentru cearceafurile clasice. Standard de igienă ridicat şi soluţie economică pentru salonul tău.

Pachetul conţine: o rolă de 250m x 80cm

Recenzii 24

Patrik
23.10.2024

Super

0.0.0
velvesa
Kateřina
22.10.2024

Mulțumită de calitate. Și raportul calitate/preț este ok din punctul meu de vedere.

0.0.0
velvesa
Rita
23.8.2024

Produs de foarte buna calitate.

0.0.0
velvesa
Erika
26.6.2024

Întrucât sunt foarte responsabilă, când este vorba de igiena și de sentimentul de satisfacție al clienților, sunt foarte mulțumită de fiecare dată când este vorba de accesorii pentru igienă, de unică folosință.

0.0.0
velvesa
Penesel Sorin
1.5.2024

Recomand velvesa, produse foarte bune, prețuri atractive și livrare rapida. Foarte mulțumit de colaborare.

0.0.0
velvesa
Zuzana Bártova
21.3.2024

Comand de fiecare dată când rămân fără și sunt foarte mulțumită atât de ele,cât și de dvs

0.0.0
velvesa
Lenka
18.3.2024

Cumpăr în mod regulat, sunt foarte mulțumită.

0.0.0
velvesa
Svitlana
21.2.2024

Foarte mulțumită de aceste produse

0.0.0
velvesa
Janečka
19.2.2024

Super produs

0.0.0
velvesa
Matúš
4.2.2024

Mulțumire maximă

0.0.0
velvesa
Erika
6.12.2023

Cearșaful de unică folosință este extraordinar, igienă pentru fiecare client în parte.

0.0.0
velvesa
Renata
2.12.2023

Cearșafurile le utilizez de mult și sunt foarte mulțumită. Sunt rezistente, protejează patul împotriva grăsimii, sunt plăcute pentru corp.

0.0.0
velvesa
Paula
26.11.2023

Cearceafuri de bună calitate, le-am mai încercat,voi mai cumpăra.Recomand

0.0.0
velvesa
Patrik
20.10.2023

Cumpăr regulat. Arată foarte bine pe patul de masaj. Aș aprecia însă, o rolă perforată, cu dimensiuni potrivite direct pentru patul de masaj

0.0.0
velvesa
Sviatlana
13.9.2023

Întotdeauna cumpăr de aici. Servicii perfecte. Întotdeauna se expediază la timp. Recomand.

0.0.0
velvesa
István
23.8.2023

Perfect. Exact la ce mă așteptam. Sfat: merită să lipiți un Velcro autoadeziv sub patul de masaj (partea groasă). Cearșaful se lipește frumos de el și nu alunecă.

0.0.0
velvesa
Monika
30.6.2023

Cu materialul sunt foarte mulțumită, le folosesc deja de câțiva ani. Livrarea este foarte rapidă, sunt mulțumită de Velvesa.

0.0.0
velvesa
Lucia
28.6.2023

Sunt foarte mulțumită de material și de calitatea acestuia, de aceea am comandat deja de la velvesa de 2x. :)

0.0.0
velvesa
Daniel
11.11.2022

Cumpăr această saltea tocmai datorită dimensiunii mai largi pentru a putea fi folosită pentru patul meu, este ușor de tăiat și o pot pune la deșeurile pentru plastic, astfel poate fi reciclată.

0.0.0
velvesa
Margita
15.9.2022

Aceast cearceaf este suficient de lat pentru a acoperi întregul pat . Îl cumpăr de ani de zile, nu permite uleiului să curgă și protejează masa de masaj. Sunt foarte mulțumit, pentru că imediat după comandă îl am acasă a doua zi.

0.0.0
velvesa
Paula
23.8.2022

Am cumpărat pentru prima oară această rolă de cearceafuri.Este ok pentru că este mai lat decât patul de masaj, așa îmi protejez patul și accesoriile.Comanda a fost onorată rapid și profesional.Sigur voi mai cumpara

0.0.0
velvesa
Szijártó Nikolett
29.6.2022

Cumpăr aici de ani de zile , mereu am fost mulțumit. Produse de buna calitate, livrare rapidă.Acest cearceaf este un accesoriu permanent, imi place ca este mai lat decat patul meu.

0.0.0
velvesa
Andrea Lipová
18.5.2022

Cearșafurile le folosesc demult și nu am absolut nimic de reproșat. Sunt mulțumită :)

0.0.0
velvesa
Pszichoszomatikus Ambulancia
19.1.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne