Scaun de masaj portabil

Scaun de masaj portabil
Scaun de masaj portabil
Scaun de masaj portabil
Scaun de masaj portabil
Scaun de masaj portabil
Scaun de masaj portabil
Scaun de masaj portabil
Scaun de masaj portabil
Scaun de masaj portabil
Scaun de masaj portabil

Scaun de masaj portabil

915,00 Lei
768,91 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
915,00 Lei
768,91 Leifără TVA
ÎN STOC 5 și mai multe buc (30. 4. 2025 la dvs)
Informații despre livrare

Sacun profesional de masaj, metalic, pentru masaj, kinetoterapie și reabilitare. Îl puteți folosi în salon, sau în cabinet, însă dtorită greutății sale mici de doar 7,7 kg și a posibilității de a-l plia în geanta de transport inclusă în preț este extrem de potrivit pentru maseurii mobili, sau pentru masaj la diverse evenimente, fie că acestea au loc în spații închise, sau în aer liber.
Scaunul este ușor de desfăcut și de pliat și are o construcție metalică solidă, stabilă, care asigură o capacitate de încărcare de până la 159 kg. Stabilitatea scaunului desfăcut este asigurată de un cablu de fixare, de siguranță.

Elemente reglabile, care pot fi adaptate tipului de client:
  • 4 poziții pentru șezut și cotiere
  • reglarea înălțimii suportului de tetieră și a spurtului pentru piept (cu blocare)
  • poziționarea tetierei în sine

Tetiera confortabilă cu formă ergonomică este detașabilă, fixată de suport cu Velcro și poate fi poziționată la unghiul optim pentru susținerea feței.
Toate părțile moi ale scaunului sunt tapițate cu piele artficială soft-touch, au formă ergonomică și sunt umplute cu spumă densă. Suportul pentru piept este modelat în formă de X pentru a susține sternul, dar pentru a nu pune presiune pe bust și abdomen. Picioarele scaunului sunt finisate cu capace din plastic pentru a proteja podeaua.
Inclusă în preț este și geanta pentru transportul scaunului de masaj.

Ce oferă scaunul de masaj portabil?
  • o greutate mică, desfacere și asamblare rapidă
  • poziționarea tetierei, șezutului, a suportului de tetieră, a suportului pentru piept și a cotierelor
  • tetieră ergonomică
  • umplutură densă, înaltă
  • piele artificială soft-touch (PU)
  • capace de plastic pentru picioarele scaunului
  • geantă de transport inclusă în preț

Parametrii tehnici:
Greutate: 7,7 kg
Sarcină maximă: 159 kg
Dimensiunile la înălțimea maximă setată: 47 x 75 x 128 cm
Două suporturi pentru picioare cu dimensiunile: 48 x 17 x 5,5 cm (partea de jos este îngustată la 12 cm lățime)
Șezutul: 34 x 23,5 x 6,5 cm
Suport piept: 25 x 29 x 8 cm
Cotieră: 43,5 x 23 x 5,5 cm
Tetieră în formă de U: 29 x 29 x 9,5 cm
Tapițerie: piele artificială soft-touch PU

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne