Cilindru de poziționare pentru masaj

Cilindru de poziționare pentru masaj
Cilindru de poziționare pentru masaj
Cilindru de poziționare pentru masaj
Cilindru de poziționare pentru masaj
Cilindru de poziționare pentru masaj

Cilindru de poziționare pentru masaj

97,00 Lei
81,51 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
97,00 Lei
81,51 Leifără TVA

Aceasta servește ca un suport pentru genunchi, glezne sau cap. Este umplută cu spumă de înaltă densitate. Tapițeria este de înaltă calitate, foarte plăcută la atingere și moale - așa-zisa soft touch. Pe partea laterală cilindrul este echipat cu o curea pentru o manevrare mai ușoară. Husa din imitație de piele este ușor de curățat.

Întreținerea fără probleme și o varietate de aplicații fac din rolă /semirolă un ajutor indispensabil pentru orice maseur.

Dimensiuni: 55 x 15 cm

Recenzii 10

Jozef
6.11.2024

Suprafață plăcută, moale, culoarea portocalie este exact ca cea amesei de masaj. Fermoar pentru eventuala schimbare, sau reparare a husei din piele ecologică.

0.0.0
velvesa
Jana
22.6.2023

Sunt mulțumită, îl folosesc și pentru exerciții după operație, dar și pentru sprijinirea picioarelor. De asemenea, sunt mulțumită de material, culoare, viteza de livrare.

0.0.0
velvesa
D.Attila
20.5.2023

Textura materialului foarte placuta la atingere, fermitatea buretelui numai buna ! Recomand!

0.0.0
velvesa
Hajnalka
12.3.2023

Perfect, culoarea este foarte frumosă, dimensiunea este potrivită. Cureaua îl face ușor de utilizat.

0.0.0
velvesa
Radu
28.2.2023

FB !

0.0.0
velvesa
Hézsei Beáta
6.2.2023

Sunt complet mulțumită de produs. Am primit, ceea ce am așteptam.

0.0.0
velvesa
Delia Florea
21.11.2022

Foarte multumita de acest produs, culoarea este conform pozei si dupa cateva zile isi pierde mirosul de piele ecologica.

0.0.0
velvesa
Adéla
8.9.2022

Practic, de asemenea suficient de mare chiar și pentru bărbați. Este meține bine. Material minunat de rezistent

0.0.0
velvesa
FK Gabi
5.9.2022

Rola are culoarea exact ca în poză. Cusături bune și ușor de folosit datorita mânerului de prindere. Fermoarul este alb, ceea ce nu mă așteptam As fi vrut să aibă fermoarul de culoarea rolei, ori sa fie ascuns E practica și la masaj dar și pentru exerciții de gimnastică

0.0.0
velvesa
Renka
12.8.2022

L-am încercat, mi-a îndeplinit așteptările. Satisfacţie.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne