Ciupercă rotundă pentru maderoterapie, lăcuită
Ciuperca din lemn de fag este destinată masajului anticelulitic în profunzime, în timpul căruia se îmbunătățește circulația sângelui la nivelul pielii și a mușchilor, se îmbunătățește fluxul limfatic, ceea ce are un efect pozitiv împotriva celulitei.
Masajul cu ciuperca ajută la zdrobirea țesutului adipos subcutanat în special pe zonele problematice, precum coapsele și fesele. Este potrivit însă și pentru realaxarea mușchilor spatelui, picioarelor și a brațelor.
Pe capul de masaj ușor rotunjit există 7 proeminențe cu vârfuri rotunjite, ceea ce permite o alunecare mai bună pe piele.
Ciuperca are un mâner ergonomic, pentru o prindere optimă și pentru efectuarea confortabilă a masajului. Suprafața uneltei este tratată cu un strat fin de lac, ceea ce facilitează dezinfectarea acesteia.
Maderoterapia, sau masajul cu role din lemn, provine din America de Sud (Colombia, Brazilia). Folosește role de diferite forme și unelte din lemn de fag pur.
Maderoterapia este axată în principal pe o bună circulație a sângelui la nivelul pielii și pe îmbunătățirea fluxului limfatic, care prin masaj repetat are rezultate vizibile, sub forma unui corp mai suplu și mai bine modelat, cu un ton uniform al pielii.
Rezultatele ședințelor de maderoterapie efectuate regulat:
- contururi mai atractive și mai suple ale corpului
- reducerea vizibilității celulitei și a vergeturilor
- uniformizarea tonului pielii
- Îmbunătățirea structurii pielii
- netezirea și tonifierea pielii
Acest tip de masaj se concentrează în principal pe părțile problematice ale corpului precum coapsele, abdomenul, fesele, brațele și șoldurile, dar și gâtul și fața. Masajul în sine este relaxant și nedureros.
Parametri produsului:
Diametrul capului de masaj: 9,5 cm
Numărul de proeminențe rotunjite: 7
Înălțimea proeminenței: 2 cm
Înălțime: 13 cm
Greutate: 125 g
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne