Dispozitiv pentru masaj BEURER MG 100

Dispozitiv pentru masaj BEURER MG 100
Dispozitiv pentru masaj BEURER MG 100
Dispozitiv pentru masaj BEURER MG 100

Dispozitiv pentru masaj BEURER MG 100

625,00 Lei
525,21 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
625,00 Lei
525,21 Leifără TVA

Cu dispozitivul de masaj Beurer MG 100 de la producătorul german Beurer, vă puteți răsfăța cu un masaj relaxant în confortul casei dumneavoastră. Dispozitivul de masaj Beurer MG 100 vă va ajuta să ameliorați stresul și tensiunea din corp după o zi plină. Capul de masaj asigură relaxarea perfectă a mușchilor rigizi datorită mișcărilor eficiente și ritmice. Vă oferă o gamă de trei tipuri de programe și o alegere între cinci niveluri de intensitate a masajului de înaltă calitate. Programele includ: modul Relax, care vă va oferi un masaj foarte liniștitor și lin, Vital - vă va oferi un tip de masaj intens și pulsant, iar al treilea mod Active - vă va oferi un masaj de relaxare profund și pulsatoriu. Nu lipsește căldura infraroșie, care întărește efectul masajului și încălzește mușchii profund. Se laudă cu efectele sale benefice, care relaxează mușchii rigizi, îmbunătățesc circulația sângelui la nivelul pielii și acționează împotriva durerii. Poate fi activată individual, sau împreună cu programele de masaj, caz în care, ajută la îmbunătățirea efectului masajului. Dispozitivul de masaj Beurer MG 100 are un efect pozitiv asupra relaxării mușchilor întinși, în caz de tulburări circulatorii și împotriva simptomelor oboselii. Vă puteți răsfăța cu un masaj exact așa cum doriți, datorită mai multor capete de masaj și intensității reglabile. Pachetul conține 2 capete interschimbabile. Mânerul anti-alunecare și de formă ergonomică, va asigura o manipulare perfectă a dispozitivului și vă puteți răsfăța cu un masaj relaxant al întregului corp în liniște.

Caracteristici și date tehnice:
  • dispozitiv de masaj cu lumină infraroșie
  • 5 niveluri de intensitate a masajului
  • 2 capete interschimbabile
  • 4 programe (start, activ, vital, relax)
  • 2 mânere
  • lumina infraroșie poate fi oprită separat
  • iluminare de fundal albastră și afișarea programului selectat
  • 20 W

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne