Euka Mint - amestec de uleiuri esențiale 10ml

Euka Mint - amestec de uleiuri esențiale 10ml

22,50 Lei
18,91 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
22,50 Lei
18,91 Leifără TVA

Amestecul de uleiuri esențiale este realizat din uleiuri esențiale 100% naturale de eucalipt și mentă. Uleiul esențial este destinat aromaterapiei, inhalațiilor, pentru băi, saune, sau amestecat cu un ulei purtător, pentru masaj. Poate fi folosit și ca ingredient parfumant în creme de corp, sau alte produse cosmetice. Amestecul natural este potrivit pentru lampa de aromaterapie, sau difuzor, pentru parfumarea unei încăperi și crearea unei atmosfere plăcute, fie în centrele wellness, fie în mediul casnic.

Căldura eliberează mai repede uleiurile esențiale din ulei, crescând efectul lor de vindecare în timpul inhalării, masajului sau altor tratamente cosmetice.

Eucaliptul este cunoscut datorită efectelor sale pozitive în cazul răcelii, gripei și a problemelor respiratorii. De asemenea, ajută în cazul durerilor de cap, revigorează și ajută la îmbunătățirea concentrării.

Menta ajută în cazul problemelor respiratorii, digestive, susține digestia, ameliorează durerea și oboseala, are un efect calmant asupra sistemului nervos.

Instrucțiuni de utilizare:
Aromaterapie: În apa din lampa de aromaterapie, sau din difuzor, adăugați 2 - 8 picături din amestecul de uleiuri esențiale conform intensității aromatice dorite, sau a dimensiunii încăperii. Aprindeți lumânarea din lampa de aromaterapie, sau porniți difuzorul, iar aromele uleiului vor împrospăta aerul din interiorul încăperii.
Baie: Se amestecă 3 - 10 picături de ulei, într-o bază purtătoare, după care, se toarnă amestecul în apa din cadă, la o temperatură de 35 - 37°C. Durata recomandată a băii este de 15 - 20 minute.
Saună: În găleata cu apă adăugați, conform necesității 5 - 20 picături de esență, amestecați cu lingura de lemn și turnați treptat pe pietrele fierbinți. În infrasaună, adăugați 5 - 20 de picături în recipientul cu apă, sau pe un prosop ud. Ca urmare a temperaturii, apa și uleiul vor începe să se evapore, eliberând aroma din uleiurile esențiale.
Masaj: Adăugați 7- 45 de picături de ulei esențial în 50 ml ulei vegetal și începeți masajul.

Atenționare: Amestecul esențial este destinat numai uzului extern. Nu se recomandă aplicarea amestecului nediluat pe piele. Înainte de utilizare, testați toleranța aplicând o cantitate mică de ulei pe pielea antebrațului. Evitați contactul cu ochii și nu lăsați la îndemâna copiilor.

Compoziție (INCI): Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Mentha Piperita Oil, Limonene* (*o componentă naturală a uleiurilor esențiale)

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne