Exersarea mirosului - Set de uleiuri esențiale, naturale 100%
Setul conține 5 uleiuri esențiale naturale potrivite nu doar în scopuri aromaterapeutice comune, dar și pentru exersarea mirosului în caz de insuficiență olfactivă, sau pierderea mirosului în urma unei boli, sau a unui accident. Fiecare dintre uleiurile esențiale are efecte aromaterapeutice deosebite care se completează reciproc.
Uleiul esențial de geranium cu miros dulce, are efecte calmante și antidepresive și susține un somn liniștitor. Uleiul esențial de lămâie va stimula mintea, va ameliora stresul și are un efect benefic asupra căilor respiratorii și a digestiei.
Setul conține și ulei esențial de cuișoare, care crează o atmosferă plăcută și relaxantă. Are efecte antioxidante puternice, întărește sistemul imunitar, stimulează buna circulație a sângelui și ameliorează durerile de dinți și gingii.
Uleiul esențial de eucalipt este un antiseptic renumit, cu un miros puternic revigorant, care eliberează căile respiratorii, ușurează respirația și îmbunătățește concentrarea.
Selecția include și uleiul esențial de mentă, care ajută în cazul problemelor digestive, sau respiratorii și ameliorează senzațiile de durere.
Uleiurile esențiale pot fi utilizate în lampă aromaterapeutică sau difuzor de arome, sau le puteți adăuga într-un amestec de baie, sau masaj.
Utilizarea uleiurilor în exersarea mirosului:
Alegeți unul dintre uleiuri, deschideți sticluța și mențineți la o distanță de maxim 2 cm de la nas. Inspirați liber aroma uleiului timp de 2 până la 5 minute. În timpul exercițiului puteți alterna uleiurile. Este recomandat să practicați exersarea mirosului dimineața și seara înainte de mâncare, cel puțin 3 luni de zile.
Atenționare:
În timpul utilizării, protejați zona ochilor și nu lăsați esențele la îndemâna copiilor. Nu aplicați uleiuri esențiale nediluate pe piele.
Ambalaj:
Geranium 5 ml
Lămâie 10 ml
Cuișoare 10 ml
Eucalipt - Australia 10 ml
Mentă 10 ml
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne