Leșie de mare 950ml

Leșie de mare 950ml

44,00 Lei
36,97 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
44,00 Lei
36,97 Leifără TVA

Leșia de mare este un lichid uleios mai gros, de culoare maro-gălbui, care se obține în timpul producerii de sare din lacurile sărate (Burgas, Pomorie) din regiunea Mării Negre. Conține o concentrație mare de săruri minerale, în special magneziu, dar și calciu, sodiu, clor, brom și substanțe biologic active (microalge bogate în clorofilă, vitamine).

După efort fizic, sau psihic intens este recomandată pentru completarea magneziului din organism, prin piele. Această metodă nu încarcă sistemul digestiv și asigură faptul, că organismul absoarbe doar atât magneziu, de cât are nevoie. Magneziul este un element important pentru mai multe procese din corpul uman, metabolism, producerea de energie în celule, sistemul nervos și muscular, păr, piele, unghii.

Utilizarea soluției de sare concentrată este largă: accelerează regenerarea musculară, reduce oboseala, crampele și durerile din mușchi, articulații, probleme neurologice, susține vindecarea în inflamații, entorse și fracturi.

Datorită efectului său antiinflamator și antiseptic, este utilizată ca terapie de susținere în cazul bolilor de piele (acnee, psoriazis, eczeme, micoze, răni care se vindecă greu), în formă diluată pentru gargară și clătire pentru inflamațiile din cavitatea bucală și gât (răceală, afte, paradontoză), pentru hemoroizi și mătreață.

Efectele hidratante, hrănitoare și tonifiante ale leșiei de mare asupra pielii, sunt apreciate și în cosmetică. Produsul este folosit de centrele spa și Wellness ca înlocuitor echivalent al nămolului curativ.

Cum trebuie utilizată leșia de mare?

Băi - turnați tot conținutul ambalajului într-o cadă cu temperatura apei de 38°C, amestecați, apoi relaxați-vă în această baie timp de 15 – 30 de minute. După procedură, faceți un duș cald și relaxați-vă într-o încăpere caldă. Potrivit pentru dureri musculare și articulare, probleme cu ciclul feminin, hemoroizi, boli de piele.

Compresă / împachetare în cazul durerilor articulare și musculare: aplicați leșie de mare pe o țesătura de bumbac, pentru un efect mai bun o puteți preîncălzi la 40-45°C (în cazul în care aveți probleme cu tensiunea mare, aplicați compresa la temperatura camerei). Lăsați compresa să acționeze 15-20 de minute. Nu este necesar să spălați pielea după aplicare.

Gargară și clătire în cazul paradontozei, a inflamației cavității bucale și a aftelor, pentru echilibrul microflorei din cavitatea bucală, întărirea smalțului și reducerea riscului de carii dentare. Diluați leșia cu apă într-un raport de 1:5 (puteți folosi capacul produsului pe post de cană de măsurare) și clătiți de două ori pe zi timp de aproximativ 30 de secunde.

Inhalații în cazul bolilor respiratorii: Se amestecă 1 dcl de leșie de mare în 1 litru de apă fierbinte, inhalați acești aburi cel puțin 15 minute.

Compoziție (INCI): Aqua, Magnesium Sulfate, Magnesium Chloride, Sodium Chloride, Hydroxyethylcellulose

Culoarea și aroma (în unele cazuri foarte înțepătoare) sunt o caracteristică naturală, ele pot varia în funcție de perioada anului în care a fost produsă leșia.

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne