Miere revigorantă pentru saună 250g
Un amestec revigorant din miere de albine cu uleiuri esențiale de bergamotă și lavandă pentru îngrijirea pielii în timpul saunei sau a băilor. Potrivit în special pentru tenul gras și mixt. Îi asigură hidratarea necesară,face pielea mai moale și mai fină la tingere, asigurând și regenerarea naturală a acesteia. Aroma proaspătă de citrice a bergamotei, împreună cu nota îmbătătoare de lavandă, calmează, stimulează și are un efect pozitiv asupra sistemului nervos.
Înainte de utilizarea în saună recomandăm încălzirea scurtă a amestecului, pentru ca acesta să capete o consistență lichidă. Luați cantitatea necesară în palme și aplicați-o ușor pe pielea încălzită. Puteți sprijini absorbția mierii de saună cu un masaj scurt, dar acest lucru nu este obligatoriu.
După aplicare, rezistați în spațiul încălzit încă 10 - 15 minute, până la încălzirea suficientă a corpului.
După ce ieșiți din saună, spălați-vă cu apă călduță fără a utiliza săpun, sau gel de duș.
Puteți utiliza mierea și pentru tratamentul zilnic al tenului gras și a punctelor negre de pe față. În acest scop, este mai bine să păstrați amestecul la rece, astfel încât zaharurile organice să fie cristalizate și mierea să se solidifice. Înainte de tratament hidratați pielea cu un hidrat la alegere (apă de flori, sau de plante), aplicați mierea și masați ușor. Evitați contactul cu ochii.
Îndepărtați excesul de amestec cu o dischetă cosmetică umedă.
Produs 100% natural. Metoda de producție este ecologică.
Compoziție (INCI): Mel, Citrus aurantium bergamia fruit oil, Lavandula angustifolia oil, Limonene*, Linalool*
*componentă naturală a uleiurilor esențiale
Nu conține substanțe sintetice sau conservanți.
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne