Lumânări chakra colorate - pachet mare

Lumânări chakra colorate - pachet mare

62,00 Lei
52,10 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
62,00 Lei
52,10 Leifără TVA

Lumânări chakra colorate (pachet mare), continut: 7buc, diverse culori.

Principiul de funcționare:
Lumânările chakra funcționează pe același principiu ca și lumânările pentru corp sau urechi, dar culoarea lor aparține culorilor chakrelor individuale.

Utilizare:
Utilizarea lor este similară cu cea a lumânărilor pentru corp sau ureche. Lumânările chakra se aplică în principal chakrelor, dar terapeuții experimentați pot aplica aceste lumânări și în alte părți ale corpului. Instrucțiunile sunt incluse în pachetul de lumânări, vă recomandăm să le citiți cu atenție.

Ce sunt chakrele:
Sunt centre de energie prin care energia curge în interiorul și în afara corpului uman. Prin ele curge energia vieții care aprovizionează corpul fizic, astfel, încât acesta să poată exista și funcționa. Dacă această energie este blocată, fie din cauza unui mediu poluat, sau a unui stil de viață nesănătos, organismul suferă și pot apărea simptomele diferitelor boli.

Cunoaștem șapte chakre principale în care activitatea acestei energii vitale este cea mai puternică. Fluxul de energie care curge din aceste chakre poate fi afectat în mod benefic de activitatea energetică efectuată de un terapeut cu experiență, de ex. lucrul cu cristale și pietre vindecătoare, emițând energie, culori, sunete, cu lumânări chakra colorate etc.

Aplicarea lumânărilor chakra colorate:

Lumânarea roșie – 1. chakră (rădăcină)
Clientul se întinde pe burtă, așezăm lumânarea în fața coccisului și o aprindem. Această metodă este potrivită pentru ameliorarea durerilor abdominale, a hemoroizilor, a varicelor. Cu lumânarea roșie putem trata și locurile cu lipsă de energie - zone în care pielea este rece, în orice parte a corpului.

Lumânarea poertocalie – a 2-a chakră (hara chakra – organele genitale)
Din numele ei rezultă că problemele feminine și masculine, cum ar fi inflamația ovariană, prostata - pot fi tratate prin această chakră, dar poate fi folosită și pentru a trata frigiditatea și impotența. În acest caz, așezați lumânarea la aproximativ 10 cm sub buric.

Lumânarea galbenă – a 3-a chakră (solar plexus - chakra centrală)
Așezăm lumânarea în buricul clientului, care stă întins pe spate, astfel asigurăm fluxul de energie către organele din jur, sistemul imunitar și cel nervos sunt armonizate.

Lumânarea verde – a 4-a chakră (chakra inimii)
Clientul este întins pe spate, așezăm lumânarea pe osul stern. Această chakră reprezintă relația noastră cu iubirea, dar influențeazpă și astmul și alergiile.

Lumânarea albastră – a 5-a chakră (chakra gâtului)
Clientul se întinde pe spate și plasăm lumânarea în adâncitura de sub gât. Culoarea albastră are un efect calmant asupra sistemului nervos simpatic, ajută la tratarea urechilor, bronhiilor și, de asemenea, reduce febra.

Lumânarea bleumaren – a 6-a chakră (al trerilea ochi)
Clientul este întins pe spate și așezăm lumânarea în mijlocul frunții acestuia. Acest lucru îmbunătățește intuitivitatea, clarifică mintea, activitatea glandei hipofize, dispar durerile de cap, migrena și inflamația sinusurilor frontale.

Lumânarea violet – a 7-a chakră (chakra coroanei)
Efectuăm terapia fie între vertebra cervicală 6 -7 sau pe frunte. În cazul în care alegem vertebrele gâtului - clientul stă la masă, cu capul pe brațe astfel se deschid vertebrele și posibilitatea fluxului de energie va fi mai mare.

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne