Magia relaxării - Set de uleiuri organice pentru corp și masaj

Magia relaxării - Set de uleiuri organice pentru corp și masaj

70,00 Lei
58,82 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
70,00 Lei
58,82 Leifără TVA

Set de 5 uleiuri pentru ten și corp, Magia relaxării, pentru masaj profesional, sau la domiciliu și pentru o îngrijire perfect a pielii. Se întind ușor pe piele, se absorb repede și nu lasă urme grase.

Ingredientele de bază a uleiurilor de masaj sunt uleiul de macadamia, caise și migdale, care au fost prelucrate prin metoda de presare la rece. Datorită acestui fapt și-au păstrat multe substanțe benefice, precum vitaminele A, E, F și lecitina, care hrănesc, tonifiază și catifelează pielea.

Fiecare ulei de masaj este completat de diferite uleiuri esențiale naturale cu o aromă și un efect unic.

Ulei organic pentru ten și corp Erotica cu parfum de flori exotice. Are efect afrodisiac și armonizează mintea.
Ulei organic pentru ten și corp Trandafir cu parfum senzual de trandafir de Damsc. Întinerește aspectul pielii și îmbunătățește starea de spirit.
Ulei organic pentru ten și corp Relax cu extraxt de rozmarin. Induce o relaxare profundă, creează o atmosferă calmă, fără stres și tensiune.
Ulei organic pentru ten și corp Lavandă vă va ajuta să vă odihniți bine, promovează un somn mai bun și calmează pielea iritată.
Ulei organic pentru ten și corp Nouă flori conține un amestec unic de ierburi benefice. Sprijină o regenerare mai rapidă, ameliorează tensiunea musculară și ameliorează durerile de spate și articulații.

Compoziție:
Ulei organic pentru ten și corp Erotica 20 ml
Ulei organic pentru ten Trandafir 20 ml
Ulei organic pentru corp Relax 20 ml
Ulei organic pentru ten și corp Lavandă 20 ml
Ulei organic pentru corp Nouă flori 20 ml

Recenzii 2

Erika
26.6.2024

Uleiuri organice, un miros superb și un set extraordinar. Efect uimitor în timpul masajului de relaxare

0.0.0
velvesa
Martina
21.1.2024

foarte mulțumită atât de produse, cât și de livrare

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne