Mănuși de nitril NITRIL COMFORT 100buc

Mănuși de nitril NITRIL COMFORT 100buc

27,00 Lei
22,69 Lei fără TVA

										
									
									
+
-
27,00 Lei
22,69 Leifără TVA

Mănușile clasice de unică folosință sunt potrivite pentru cosmetică, mediul medical, industria alimentară, pentru curățenie, sau pentru alte activități, care necesită protecția mâinilor. Realizate sunt din 100% nitril sintetic.

Mănușile din nitril fără pudră sunt flexibile, confortabile, datorită tratamentului suprafeței interioare sunt ușor de îmbrăcat și se adaptează formei minii. La utilizarea confortabilă contribuie și suprafața rugoasă de pe vrful degetelor, pentru o prindere mai ușoară. Mănușile au o rezistență crescută la substanțe chimice și sunt suficient de groase (0,11 mm), fapt datorită căruia sunt rezistente la rupere și prezintă o rezistență bună la perforare.

Sunt rezistente la pătrunderea lichidelor și au fost testate, pentru rezistență la lichide. Mănușile nu provoacă reacții alergice și nu conțin pudră, sau latex.

Utilizare: Îmbrăcați mănușile pe mâinile uscate. Spălați-vă bine mâinile după utilizare, sau folosiți un dezinfectant cu alcool.

Ambalaj:
  • 100 buc
  • dimensiunea cutiei 200 x 110 x 60 mm
  • depozitați mănușile la o temperatură între 10 și 30°C
Rezistență la pătrunderea lichidelor:
  • cel puțin 60 de minute: rășină epoxidică, fermage, hidroxid de sodiu, acid clorhidric, alcool, izopropanol, ulei de motor, motorină, savo, ulei de masă, diluant 6006, benzină tehnică, supermafrasol, percloretilenă, alcool
  • nici 15 minute: diluant 6000, toluen, acetonă

Atenționare: Nu atingeți obiectele fierbinți cu mănușile și fiți deosebit de atenți când lucrați cu obiecte ascuțite.

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne