Medistik ICE Roll-on

Medistik ICE Roll-on

83,00 Lei
69,75 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
83,00 Lei
69,75 Leifără TVA

Conține substanțe pur naturale și, datorită compoziției sale, are un efect de susținere în situațiile care se necesită o răcire rapidă și o activare rapidă, imediată a circulației sanguine la nivelul pielii, în cazul membrelor rigide, în zona spatelui și a gâtului.

Ingredientele naturale - hrănesc sistemul articular și susțin formarea cartilajului, au efecte antiinflamatorii, reduc procesele inflamatorii.

Răcire rapidă în cazuri acute. Medistik ICE răcorește imediat zona afectată datorită absorbției rapide. Îl veți aprecia în zilele caniculare și după o accidentare, sau în caz de dificultăți inflamatorii. Limitează formarea de vânătăi și umflături. Stimulează sistemul nervos și muscular.

Aplicare ușoară și igienică
- aplicarea confortabilă fără contact cu mână, permite utilizarea atât în cabinet, cât și pe teren, pe terenuri sportive, în timpul și după performanțe fizice intense.Aplicarea nu necesită masaj manual și spălarea mâinilor după aplicare, ca la produsele similare pe bază de cremă, sau bază de gel. Aplicarea topică numai la locul afecțiunii nu împovărează sistemul digestiv, precum medicamentele.

Medistik™ ICE Roll-on nu unge, nu pătează materialele de contact și nu lasă urme.

Utilizare:
În timpul sportului și al activității fizice solicitante, în cabinet, sau pe teren. Răcirea imediată a pielii și o activare ulterioară, puternică a circulație sanguine ajută la eliberarea gambelor congestionate, a coapselor și regenerează rapid mușchii întinși ai spatelui și a membrelor. Veți simți o mare ușurare aplicând produsul pe gambe în caz de inflamație a venelor și în cazul senzației de picioare grele. Ajută la dureri reumatice și artritice, chiar și în cazul durerilor de cap. Doar pentru uz extern. Nu aplicați pe ochi și mucoase. Nu este potrivit pentru copii sub 12 ani. Nu utilizați dacă sunteți alergic la oricare dintre ingredientele active.

Proprietăți:
kryoterapie locală
dureri acute

Ingrediente active:
10% Menthol
4% Camphor
2% Peppermint Oil
With MSM, Ilex, Glucosamine, Chondroitin, Folic Acid, Vitamina C

Conținut: 89ml

Recenzii 5

Míra
24.9.2024

Superb, satisfacție deplină

0.0.0
velvesa
Magdalena Šípová
14.6.2024

Foarte mulțumită! Vă mulțumim că ne dați posibilitatea de a-l comanda de la dvs

0.0.0
velvesa
Blanka
29.8.2023

Un produs extraordinar, întotdeauna când apare o durere, masăm împreună cu soțul locul dureros, iar într-o clipă durerea dispare.

0.0.0
velvesa
Katuška
22.6.2023

Un produs uimitor, umflătura de la genunchi și durerea, au dispărut după o săptămână de utilizare. Îl recomand 100%, precum si alte produse ale acestui brand.

0.0.0
velvesa
Monika Kutálekova
18.8.2022

Îl am pentru prima data, dar cred, că este bun. Folosesc si un spray.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne