Nămol de turbă pentru băi 250ml - 10buc
Nămolul de turbă pentru băi conține substanțe organic-minerale benefice pentru un metabolism sănătos, sistemul imunitar și ajută la activarea procesului de autovindecare al organismului. Baia regenerantă cu nămol de turbă este o procedură îndrăgită în facilitățile SPA și vă puteți răsfăța cu aceasta simplu chiar la dvs acasă.
Nămolul de turbă are capacitatea de a acumula căldura, oferind astfel terapie termică pentru a calma durerile musculo-scheletice și pentru a elimina crampele musculare. Acționează împotriva inflamației, bacteriilor și a virușilor. Baia cu nămol de turbă, este de asemenea o procedură indicată ca ajutor în tratarea bolilor de piele precum acneea, psoriazisul, sau eczema. Aduce bunăstare psihică, ameliorează stresul și tensiunea. Va oferi relaxare deplină nu doar corpului ci și psihicului dvs.
Utilizare pentru corp:
Adăugați conținutul unui ambalaj de 250 ml de nămol de turbă într-o cadă cu aproximativ 100 până 150 l de apă cu o temperatură de 37 - 38°C și amestecați. Se recomandă să să stați în această apă aproximativ 15 minút. După procedură, spălați-vă bine și odihniți-vă într-un mediu cald, timp de 20 minute. Puteți lăsa în siguranță nămolul de turbă să se scurgă cu apa din cadă, acesta este procesat în particule mici, astfel încât să nu înfunde scurgerea unei căzi normale.
Utilizare pentru ten:
Nămolul de turbă pentru băi, poate fi utilizat și ca mască pentru față. va îndepărta toxinele, tenul va rămâne curat, hrănit și regenerat. Aplicați un strat subțire de nămol pe față evitând zona ochilor și a gurii. Lăsați-l să acționeze timp de 10 - 15 minute după care clătiți. După această procedură se recomandă aplicarea unei creme hidratante pe față.
Atenționare:
Dacă din greșeală nămolul ajunge în ochi, clătiți cu apă curată din abundență. Nu practicați baia cu nămol de turbă în cadă cu hidromasaj, s-ar putea înfunda și deteriora duzele.
Ambalaj:
10 x 250 ml în cutie de carton
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne