Nămol mineral din Marea Moartă, 400g

Nămol mineral din Marea Moartă, 400g

95,00 Lei
79,83 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
95,00 Lei
79,83 Leifără TVA

Un produs unic de împachetare naturală, cu un conținut ridicat de minerale, care este utilizat în tratamentul psoriazisului, eczemelor, reumatismului, inflamației acute și cronice, sau durerii.

Produsele naturale din Marea Moartă sunt utilizate în tratamentul unei game largi de boli reumatice, artritice și de piele, precum psoriazis, eczeme, inflamații acute și cronice, sau dureri musculo-scheletice. Nămolul mineral relaxează și întărește întregul organism. Elimină toxinele și celulele moarte de pe piele, stimulează metabolismul și circulația sângelui. Se aplică foarte bine pe piele.

Nămolul încălzit din Marea Moartă ameliorează durerile de spate, articulații, deschide porii și mineralele se absorb mai bine în piele. Nămolul de mare este conceput atât pentru împachetările parțiale, cât și pentru întregul corp și, datorită proprietăților sale absorbante curăță și netezește structura pielii și a părului. Funcționează eficient împotriva inflamațiilor. Este un produs de origine 100% naturală și provine din adâncurile Mării Moarte. Conținutul de minerale și oligoelemente susține corpul în procesul excretor. Activează circulația sângelui și forțele regenerative ale organismului.

Nămolul nostru mineral este de cea mai înaltă calitate, este ușor de depozitat și, mai presus de toate, îl oferim într-un pachet care permite închiderea ușoară după fiecare utilizare. Spre deosebire de competiție, nu folosim sacii clasici din aluminiu, care, sub nici o formă, nu pot fi ușor închiși. În plus, aluminiul dăunează sănătății. Folosim cutii speciale din plastic, prietenoase pentru sănătate, care pot fi închise după utilizare pentru a preveni uscarea nămolului.

Instrucțiuni de utilizare:
Întindeți nămolul uniform pe corp, dacă este necesar, puteți dilua ușor cu apă. Închideți recipientul pentru a menține nămolul umed și acoperiți locul de aplicare cu o pătură caldă. Timpul de acționare este de aproximativ 20-30 de minute. În cele din urmă, clătiți bine pielea, sau spălați sub duș. Deosebit de eficientă este și utiluizarea sub formă de mască de față, sau tratament pentru păr.

Pentru celulită, efectuați o împachetare caldă cu nămol de 2 - 4 ori pe săptămână, aceasta elimină toxinele și stimulează circulația sanguină și limfatică.

O mască cu nămol, timp de 20 de minute pentru față, sau decolteu, pe care o lăsăm să se usuce, lasă pielea curată și proaspătă, ajută la netezirea ridurilor adânci și în același timp atenuează apariția ridurilor noi. prin utilizarea regulată a unei măști cu nămol apariția acneeei este limitată, chiar oprită.

Recenzii 2

Spataru Cristina
31.7.2023

Calitate superioara, namol adevarat nediluat.

0.0.0
velvesa
Marcela
18.10.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne