Nebulizator pentru uleiuri esențiale - Tokyo
Nebulizatorul este un dispozitiv alternativ pentru pasionații de aromoterapie, care funcționează pe principiul difuzării la rece a uleiurilor esențiale fără a adăuga apă. În timpul difuziei la rece, uleiurile esențiale nu sunt încălzite și toate proprietățile terapeutice de promovare a sănătății ale uleiurilor esențiale sunt păstrate.
Nebulizatorul eliberează în împrejurimi un parfum concentrat, intens și de lungă durată, după doar câteva minute corpul și mintea dvs pot beneficia de efectele benefice ale uleiului esențial selectat.
Designul elegant, minimalist al nebulizatorului Tokio se potrivește în diverse tipuri de interioare. Bateria încorporată, controlul fără fir și husa de depozitare îl fac un companion excelent acasă și în deplasare, puteți folosi aromaterapia oriunde aveți nevoie. raza de acțiune este de 20-30 m2.
Puteți selecta intensitatea de difuzie preferată pe panoul de control prin atingere:
În modul intensiv, două minute de difuzie sunt urmate de o pauză de un minut și oprire automată după 2 ore de funcționare.
În modul soft, 30 de secunde de funcționare alternează cu o pauză de 90 de secunde și funcția de oprire automată este activată după 5 ore.
Cum să utilizați nebulizatorul
- Umpleți biorcanul de sticlă cu ulei esențial 100%.
- Conectați duza de distribuție pentru a asigura difuzia corespunzătoare.
- Setați modul de funcționare pe panoul de control.
- Curățați părțile din sticlă după utilizare.
Setul cu nebulizator conține:
husă pentru transport
borcan din sticlă cu duză
pipetă
cablu de alimentare USB-micro
Parametrii tehnici
Dimensiune: 10,7 x 6 x 5,7 cm
Capacitatea bateriei: 1500 mA
Alimenatre: 5 V / 0,5 A
Materiale utilizate: sticlă, lemn, cauciuc
Timp aproximativ de încărcare: 3-4 ore
Greutate: 245 g
Atenție: Utilizați numai uleiuri esențiale 100% naturale în dispozitiv. Manipulați borcanul de sticlă și pipeta cu grijă și curățați-le în mod regulat pentru a preveni formarea depunerilor în acestea.
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne