Pătura electrică de încălzire BEURER UB 64

Pătura electrică de încălzire BEURER UB 64

445,00 Lei
373,95 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
445,00 Lei
373,95 Leifără TVA

Pătură încălzitoare UB 64 de la marca germană Beurer cu margini practice pentru montarea pe saltea. Cu protecție antialergică, fabricată din bumbac moale, respirabil, care oferă o protecție continuă împotriva acarienilor, bacteriilor care provoacă mirosuri și creșterea mucegaiului. Ideală pentru alergici.

Un somn de calitate cu păturile electrice de la marca Beurer.

Pentru un somn bun, temperatura camerei ar trebui să fie în jur de 18°C. Aerul rece și o pătură  plăcut caldă, sub plapumă, asigură condițiile de somn ideale. Somnul este în felul acesta o adevărată plăcere.

Padul Beurer UB 64 are dimensiunile ideale pentru 1 persoană: 90 resp. 100 x 200 cm. Așezați pătura pe pat și porniți-o. Montarea pe pat este facilitată de marginile care fixează pătura de saltea. În timp ce vă spălați dinții, pătura vă pregătește confortul termic, astfel încât să nu mai experimentați surprize reci.

Sistemul de siguranță Beurer are grijă de siguranța dvs cu  - protecția împotriva supraîncălzirii. Datorită acestui sistem, pătura se oprește dacă firul de încălzire din interiorul acesteia este deteriorat și există riscul de arsuri. Beurer UB 64 are și o oprire automată după 3 ore.

Oferiți-vă un somn minunat cu pătura de încălzire de la marca germană Beurer!

Caracteristici și date tehnice:
  • respirabilă, îndepărtează umezeala
  • cu margini practice pentru fixarea pe saltea
  • 3 setări de temperatură
  • Protecție BSS la supraîncălzire
  • oprire automată după 3 ore
  • comutator detașabil
  • strat exterior: bumbac
  • strat interior: fleece
  • lavabilă în mașină la 30°C
  • dimensiune universală 200 x 90 cm / 200 x 100 cm
  • 60W

Oeko-Tex: materialul acestui dispozitiv îndeplinește cele mai stricte cerințe de mediu ale Oeko-Tex Standard 100, confirmat de Hohenstein Research.

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne