Perie pentru curățarea feței BEURER FC 52 Laguna
Un accesoriu cosmetic care curăță în profunzime porii, îndepărtează eficient reziduurile de machiaj, impuritățile, excesul de sebum și celulele moarte ale pielii. Vibrațiile îmbunătățesc circulația sanguină la nivelul pielii, ceea ce, în cazul unei utilizări regulate înseamnă un aspect mai tânăr, mai fresh, cu pori fini și piele netedă, tonifiată.
Vibrațiile blânde și masajul relaxează mușchii încordați ai feței ceea ce contribuie la un somn mai bun. Tratamentul rapid de dimineață, va îmbunătăți circulația sanguină la nivelul pielii, o va face strălucitoare și va uniformiza nuanța acesteia.
Peria BEURER FC52 Laguna are o suprafață din silicon, care este blând cu pielea și în același timp, este ușor de curățat. Partea din spate, striată, a dispozitivului, este destinată masajului blând al pielii și mușchilor feței.
Peria are un design ergonomic, până la 15 niveluri de ajustare a intensității, pentru o curățare blândă, până la intensivă și este impermeabilă, poate fi utilizată și sub duș, sau în cadă. La cel mai mare nivel de intensitate, peria rezistă până la 4 ore de funcționare, așa că nu este necesar să o încărcați des. Peria se oprește automat după 15 minute de lucru.
Producătorul recomandă utilizarea periei de curățare pe pielea umedă, de două ori pe zi, timp de aproximativ 2 minute, pentru cele mai bune rezultate, aplicați gelul, sau loțiunea de curățare preferată pe piele. Dacă aveți o piele sensibilă, sau probleme ale pielii, consultați-vă cu un dermatolog, sau un cosmetolog cu privire la utilizarea periei și încercați să o folosiți la cea mai mică intensitate.
Conținutul ambalajului: dispozitivul, suportul, cablu de alimentare USB-C
Dimensiuni: 11,3 x 7,8 x 48 cm
Greutate: cca 80 g
Detalii tehnice:
Intrare: 5 V, 1 A
Putere: 120 W
Baterie: Încorporată, încărcabilă (200 mAh, 3,7 V, Lithium-ion)
Timp de încărcare: cca 2 ore
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne