Prosoape cu uscare rapidă - set de 2 buc

Prosoape cu uscare rapidă - set de 2 buc

84,00 Lei
70,59 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Acest produs nu va mai fi disponibil

Setul calitativ de prosoape cu uscatre rapidă este compus dintr-un prosop mare și unul mic, pe care le puteți utiliza în timpul diferitelor activități. De exemplu, atunci când mergeți la spa-uri, facilități medicale, săli de sport, piscine, sau în timpul excursiilor.

Prosoapele sunt fabricate dintr-un material special soft fiber, din PET-uri reciclate. Ambele prosoape cu uscare rapidă sunt, prin urmare, și reciclabile. Materialul soft fiber este moale, foarte fin și plăcut la atingere. Pe suprafața lor este aplicat un tratament poligenic, care asigură faptul că prosoapele sunt foarte rezistente la mirosuri, murdărie și uzură.

Cel mai mare avantaj al prosopului cu uscare rapidă este, că acesta se poate usca de 8x mai repede, decât prosoapele obișnuite din bumbac. Este extrem de absorbant și poate absorbi de 9 x mai multă apă, decât greutatea proprie. Este ușor și îl puteți depozita cu ușurință chiar și în spații mai mici, precum genți, sau rucsacuri.

Ambele prosoape au agățătoare pe margini, cu ajutorul cărora le puteți agăța, le puteți lăsa să se zvânte și să se usuce. Dacă este necesar, pot fi desfăcute.

Pachetul include o geantă practică din plasă în care puteți depozita prosoapele de sport pentru a le lua cu dvs.

Atenționare: Prosoapele pot fi spălate la o temperatură de până la 30°C. Nu se recomandă călcarea, sau uscarea acestora în uscătorul de rufe.

Dimensiuni:
Prosop mare: 152 x 76 cm
Prosop mic: 80 x 40 cm
Material: soft fiber

Amblaj:
2 x prosoape cu uscare rapidă și o geantă din plasă

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne