Recipient de plastic pentru încălzirea uleiurilor 250ml

Recipient de plastic pentru încălzirea uleiurilor 250ml

de la 4,50 Lei
3,78 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
de la 4,50 Lei
3,78 Leifără TVA

Recipient de rezervă cu un volum de 250 ml, destinat încălzirii uleiului de masaj în încălzitorul de ulei și dozarea cantității optime în timpul masajului prin tipul de închidere preferat de dvs. pentru închiderea recipientului puteți utiliza pompița dozatoare, sau capacul tip flip top.

Recipientul poate fi scos din încălzitor și manipulat liber, eventual îl puteți pune în husa cu centură, unde vă va fi tot timpul la îndemână în timpul lucrului.
Recipientul este fabricat din material plastic HDPE durabil și inofensiv. Acest material nu influențează în nici un fel calitatea uleiului de masaj nici măcar în timpul utilizărilor foarte dese.

Utilizarea recipientului în încălzitorul pentru uleiul de masaj
Înainte de a introduce recipientul, umpleți-l cu cantitatea necesară de agent de masaj și introduceți-l încet în orificiul destinat.
Există o siguranță întrerupător în partea inferioară a încălzitorului. Este un element de siguranță, apăsând pe aceasta, se deblochează funcția de încălzire.
O indicație a decuplării siguranței este un sunet de „click” atunci când recipientul este plasat pe fundul orificiului destinat.
În cazul utilizării altor recipiente (cu un diametru mai mic decât cel original) este posibil, să trebuiască să potriviți ușor poziția recipientului în orificiu, pentru ca siguranța să decupleze și s auziți click-ul.

Parametrii recipientului:
Înălțime: 17,5 cm
Diametru: 5 cm
Volum: 250 ml
Culoare: biela
Material: plastic HDPE
Greutate: 40 g
Gât: 28/410

Parametrii capacelor:
Culoare: albă
Material: plastic PP
Potrivite pentru gâtul: 28/410

Recenzii 5

Eva
18.10.2024

Foarte mulțumită

0.0.0
velvesa
Andrea
13.3.2024

Recipientele se strâng la apăsare, așa că trebuie să le deschid și să le îndrept. Deformate nu intră în încălzitor. Cele transparente se extind mai repede, astfel încât nici ele nu intră în încălzitor.

0.0.0
velvesa
Vasudha Fenclová
21.2.2024

Din păcate, recipientul este puțin mai îngust decât încălzitorul și nu se conectează corect senzorul de încălzire. Trebuie manipulat puțin.

0.0.0
velvesa
Adéla Gutterová
14.12.2023

Se potrivește perfect în încălzitor, nu alunecă și se reumple ușor. Ar putea fi mai transparent pentru o mai bună orientare a cât de mult ulei este înăuntru sau la turnare, cât mai încape.

0.0.0
velvesa
Erika
22.11.2023

Din punctul meu de vedere, super

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne