Sare de baie parfumată cu Aloe Vera 1200 g
Sarea de baie cu extract de aloe vera are o gamă largă de proprietăți benefice și vindecătoare. Conține mai multe vitamine și minerale, care hrănesc și susțin regenerarea organismului și a pielii.
Este eficientă împotriva afecțiunilor reumatice și ameliorează eficient durerile musculare, articulare și de cap. Datorită aloe vera sarea are efecte de vindecare mai bune și îmbunătățește sistemul imunitar. Are proprietăți antibacteriene și antiinflamatorii, care ajută la tratarea cicatricilor mici și a bolilor de piele precum psoriazis, acnee, eczeme, sau ciuperci.
Corpului dvs îi va oferi un tratament benefic, iar minții o relaxare deplină.
Utilizare:
Pentru baia întregului corp adăugați 2 capace de sare de baie în aproximativ 60 l de apă cu temperatură de 38 - 45°C și amestecați bine. Este recomandat să efectuați o baie de 15 - 25 de minute și să o repetați de 2 - 3 x pe săptămână. După baie, clătiți întreg corpul cu apă curată și relaxați-vă în pat la căldură, cel puțin 1 oră.
Pentru baia picioarelor amestecați 1 capac de sare în aproximativ 60 l de apă cu o temperatură de 38 - 45°C. Introduceți picioarele în apă și relaxați-vă. Puteți repeta aceast procedură de 2 - 3 x pe săptămână.
Pentru împachetarea zonelor dureroase, utilizați 1 capac de sare și amestecați cu 2 litri de apă. Ulterior înmuiați un prosop în această apă și aplicați-l pe zona dureroasă a corpului. Puteți fixa această compresă cu un bandaj uscat și lăsați-o să acționeze timp de o oră. După încheierea procedurii clătiți zona tratată cu apă curată.
Compoziție:
Clorura de sodiu, C.I. 77 288
Conținut:
1200 g
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne