Semicilindru de poziționare pentru masaj

Semicilindru de poziționare pentru masaj
Semicilindru de poziționare pentru masaj
Semicilindru de poziționare pentru masaj
Semicilindru de poziționare pentru masaj
Semicilindru de poziționare pentru masaj

Semicilindru de poziționare pentru masaj

68,00 Lei
57,14 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
68,00 Lei
57,14 Leifără TVA

Aceasta servește ca un suport pentru genunchi, glezne sau cap. Este umplută cu spumă de înaltă densitate. Tapițeria este de înaltă calitate, foarte plăcută la atingere și moale - așa-zisa soft touch. Husa din imitație de piele este ușor de curățat.

Întreținerea fără probleme și o varietate de aplicații fac din rolă /semirolă un ajutor indispensabil pentru orice maseur.

Dimensiuni: 55 x 7,5 cm

Recenzii 11

Cirja Ioan
28.6.2023

Foarte multumit de produs.

0.0.0
velvesa
Rucsandra Obretin
2.3.2023

Perna nu este suficient de inalta pentru a sustine gleznele corespunzator, in special pentru persoanele cu laba piciorului peste 40. Trebuie sa improvizez pentru a ajusta inaltimea.De asemenea poate fi putin mai compacta.Este feedback in urma terapiilor cu persoane de diferite inaltimi.

0.0.0
velvesa
Eliška
3.11.2022

Ca produs este bun, doar culoarea a sosit putin diferit față de poză, are o tenta de galbenă. Am o masă și un cilindru pe aceași culoare, culoarea semicilindrului este puțin diferită, dar nu contează, principalul este că se poate folosi.

Afișează răspunsul Ascunde răspunsul

Da, loturile de producție individuale pot fi cu mici diferențe în culoare. Mulțumim pentru înțelegere.

3.11.2022
velvesa
Márk
24.8.2022

Perna semicilindrica perfecta pentru masaj. Susține bine glezna, nu e prea mare, foarte practică.

0.0.0
velvesa
Valentin
21.7.2022

Produsul super ok

0.0.0
velvesa
Laura
4.7.2022

Foarte mulțumită de produsele primite!! Clientele se simt comod și în siguranță mai ales că se pot dezinfecta ușor!!!

0.0.0
velvesa
Peter Sýkora
8.5.2022

semicilindrele sunt foarte practice și utile

0.0.0
velvesa
Enzo
6.4.2022

este bun, suficient de lat, bărbaților nu le alunecă picioarele de pe el, potrivit și sub burtă, sau sub cap

0.0.0
velvesa
Monica
30.9.2024

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
luba
24.10.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Lucia
14.2.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne