TAVON pastă pentru tratarea leziunilor 300ml

TAVON pastă pentru tratarea leziunilor 300ml

94,00 Lei
78,99 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
94,00 Lei
78,99 Leifără TVA

Pastă TAVON pe bază naturală pentru tratamentul leziunilor, vânătăilor, edemelor și îngrijirea mușchilor suprasolicitați. Pasta poate fi aplicată după sport și activitate fizică intensă.

Ingredientul principal al pastei este extractul de mumia (o rășină naturală bogată în aminoacizi, minerale și acizi humici, care ameliorează inflamația și accelerează regenerarea), conține de asemenea, argilă verde, uleiuri esențiale de lavandă, rozmarin, extracte de gălbenele, castan sălbatic, arnică, tătăneasă și cărbune activ.

Pasta are efect antiinflamator, detoxifiant, stimulează circulația sângelui, atenuează roșeața și iritarea. Conține substanțe care accelerează vindecarea și reduc durerea. Înmoaie pielea, o hidratează și o lasă într-o stare sănătoasă.

Mentolul îi oferă pastei un miros revigorant, iar după aplicare lasă un efect plăcut, relaxant și răcoritor.

În ambalajul pastei veți găsi o spatulă din lemn, cu ajutorul căreia puteți aplica pasta cu ușurință pe zona afectată.

Utilizare: Cu ajutorul spatulei, plicați pe piele un strat subțire de pastă, de aproximativ 2-3 mm. Zona tratată acoperiți-o ulterior cu folie de plastic, pentru a îmbunătăți efectul pastei și pentru a nu murdări lucrurile din jurul dvs. Lăsați pasta să acționeze cel puțin 2 ore, pentru un efect și mai bun, o puteți lăsa să acționeze peste noapte. Ulterior spălați pasta de pe piele cu apă curată.
După îndepărtarea pastei, așteptați cel puțin 8 ore, înainte de reaplicare. Repetați procesul în funcție de necesitate.

Depozitare: Depozitați pasta într-un spațiu uscat și întunecat la teperatura camerei, sau chiar mai rece.

Atenționare: Nu aplicați pasta pe pielea deteriorată, sau în zona ochilor, nasului și a mucoaselor. Nu utilizați produsul dacă sunteți alergic la unul dintre componenții acestuia. Nu lăsați la îndemâna copiiilor.

Compoziție: Illite, Aqua, Kaolin, Propylene Glycol, Helianthus Annuus Seed Oil, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Montmorillonite, Carbon, Cetearyl Alcohol, Symphytum Officinale Root Extract, Arnica Montana Flower Extract, Mumio Asphaltum Punjabianum Extract, Aesculus Hippocastanum Flower Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Glyceryl Stearate SE, Lavandula Angustifolia Oil, Rosmarinus Officinalis Flower Oil, Ceteareth-25, Phenoxyethanol, Menthol, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Linalool, Limonene, Geraniol

Volum: 300 ml

Recenzii 1

Dominika
11.7.2024

A fost de ajutor în ruptură de gleznă, pentru ameliorarea inflamației și a vânătăilor. Dimineață piciorul este complet dezumflat.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne