Ulei de masaj Portocale 1l

Ulei de masaj Portocale 1l

53,00 Lei
44,54 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
53,00 Lei
44,54 Leifără TVA

Uleiul de masaj conține uleiuri esențiale de portocale și este destinat masajelor sportive și de reabilitare. Uleiul de masaj portocale ajută la anxietate și are efecte benefice împotriva depresiei și a insomniei. Are efecte stimulative și revigorează în general organismul. Acest ulei de masaj cu parafină are un efect benefic asupra pielii și este potrivit pentru pielea sensibilă deoarece nu conține parfumuri, coloranți și conservanți.

Mod de utilizare:
  • efecte de revigorare și stimulare
  • potrivit împotriva depresiei, a insomniei și a anxietății
  • potrivit pentru pielea sensibilă
  • fără parfumuri, coloranți și conservanți
  • potrivit pentru masaj sportiv

Conținutul pachetului:1l

Recenzii 7

Renáta
28.10.2024

Uleiul este excelent, preferatul meu. Se întinde ușor și miroase extraordinar.

0.0.0
velvesa
Veronika
17.4.2024

Uleiul de masaj cu miros de portocale este excelent. Hidratează superb și are un miros foarte plăcut. Total mulțumită.

0.0.0
velvesa
Albert
22.3.2024

Acest ulei de masaj cu aromă de portocale este absolut minunat! Îmi place cum hidratează și catifelează pielea, iar aroma de portocale este revigorantă și relaxantă în același timp. Recomand cu toată încrederea acest produs pentru o experiență de masaj de neuitat!

0.0.0
velvesa
Vendy
19.1.2024

Sunt mulțumită. Produs de calitate, livrare rapidă.

0.0.0
velvesa
lydia klvacova
14.4.2022

Sunt mulțumită de produs, corespunde în totalitate cu descrierea și de asemenea transportul a decurs fără probleme. Recenzie bună, fără rezerve.

0.0.0
velvesa
Client anonim
28.7.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Ponov Elena Cristina
7.6.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne