Ventuze vacuum din sticlă cu pompiță 8 buc
Set de 8 ventuze din sticlă de dimensiuni diferite cu pompiță din plastic, pentru masaj cu vacuum.
Atunci când aplicați ventuza pe pielea tratată, începeți să strângeți de pompiță, până în momentul în care ajungeți la intensitatea dorită a vidului. Vidul format în ventuză, va începe să ridice ușor pielea. Vorbim despre o metodă a terapiei cu ventuze, mai simplă și mai sigură fără utilizarea focului.
Masajul cu vacuum ameliorează durerile articulare și musculare, susține buna circulație a sângelui, a fluxului limfatic și oxigenează organismul. De asemenea, contribuie la un aspect mai tânăr al pielii și reduce celulita, redă elasticitatea pielii, întărește țesuturile conjunctive și stimuleză producția de colagen.
Parte a ambalajului este și o geantă practică, în care puteți depozita ventuzele și pompița.
Utilizare:
Înainte de masaj, înmuiați pielea cu un ulei de masaj, emulsie, sau cremă. Alegeți dimensiunea potrivită a ventuzei și aplicați-o pe piele în așa fel, încât să acopere pielea cu întreg diametrul său. Atașați pompița de ventuză și începeți să strângeți pompița. După ce ați atins vidul dorit în interiorul ventuzei, deconectați pompița de la ventuză și repetați aceeași procedură cu restul ventuzelor. Ventuza o puteți îndepărta în siguranț de pe piele, trăgând de partea superioară, din silicon, a ventuzei, care va elibera vidul. După efectuarea procedurii, se recomandă un masaj ușor al pielii tratate.
Dimensiunile ventuzelor (diametru și înălțime):
2 x ventuze de dimensiunea 1 (6 x 5 cm)
2 x ventuze de dimensiunea 2 (5 x 4,5 cm)
2 x ventuze de dimensiunea 3 (4,5 x 4 cm)
2 x ventuze de dimensiunea 4 (3,6 x 3 cm)
Materialul ventuzelor: sticlă
Materialul pompiței: plastic
Ambalaj:
8 ventuze de sticlă și o pompiță în geantă
Produse corelate
Recenzii 2
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne
Cutie ok, ventuze de sticla, vidul bun și tine...sunt multumita.
Cele mai bune ventuze, vidul tine foarte bine chiar și după mai mult timp de uzura, spre deosebire de cele din plastic. Singurul inconvenient e ca fiind din sticlă se mai si sparg, dacă nu sunt manevrate cu maxima atenție. Mi-ar fi plăcut sa le găsesc și la bucata, nu doar la set, pentru a le putea înlocui pe cele care se sparg.