Ventuze de masaj cu vacuum, miniset 6buc

Ventuze de masaj cu vacuum, miniset 6buc
Ventuze de masaj cu vacuum, miniset 6buc

Ventuze de masaj cu vacuum, miniset 6buc

39,17 Lei
32,92 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
39,17 Lei
32,92 Leifără TVA

Miniset 6 bucăți, de ventuze cu vacuum cu mărimi diferite (circumferință 22, 26, 35, 42, 50, 60 mm) și pompițe. Pachetul include, de asemenea, 4 capete magnetice pentru creșterea efectului terapiei.

Înlocuiesc ventuzele clasice de sticlă. Ventuzele cu vacuum sunt potrivite la copii și persoane, care se tem de foc în timpul utilizării ventuzelor clasice de sticlă. Ventuzele din plastic sunt ușoare și ușor de manevrat. Vidul se reglează cu ajutorul pompiței, astfel încât putem adapta terapia după necesitatea fiecărui client.

Minisetul este ideal pentru maseurii, care încă nu au lucrat cu ventuzele cu vacuum și doresc să încerce, să vadă dacă acest tip de tratament li s-ar potrivi și de asemenea, sunt o modalitate ideală pentru extinderea numărului de ventuze pentru terapeuții experimentați.

Beneficiile masajului cu ventuze:
  • eliminarea durerilor musculare și articulare
  • relaxarea mușchilor și articulațiilor
  • întinerirea pielii
  • îmbunătățirea stării pielii afectate de celulită
  • îmbunătățirea circulației sanguine
  • îmbunătățirea fluxului limfatic
  • detoxifiere

Recenzii 4

Michaela
23.1.2024

Bune pentru uz casnic. Cele de sticlă sunt mai potrivite pentru masaj, cel puțin după experiența mea. Cu toate acestea, pe de altă parte, dacă o persoană are nevoie să-și relaxeze mușchii singură, le recomand pe acestea

0.0.0
velvesa
Chirețoiu
22.3.2023

Sunt foarte mulțumit, vedem în timp.

0.0.0
velvesa
Marcela Sadovska
17.5.2022

am comandat mini setul de 6 bucăți, de probă. Recomand mai degrabă pentru utilizare la domiciliu. Deoarece ofer servicii de masaj și în afara salonului, a trebuit să-mi achiziționez și un set mai mare de 18 bucăți. Sunt foarte mulțumită.

0.0.0
velvesa
Klara.P
4.5.2022

Am achiziționat acest set mai mult din curiozitate, pentru că nu mai lucrasem niciodată până atunci cu ventuze și voiam să văd dacă mă descurc și bineînțeles să testez efectele. Sunt foarte mulțumită și încântată. La fel și câteva dintre clientele mele, care au avut încredere și au acceptat să încerce acest tip de masaj.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne