Ventuză de masaj cu balonaș și spatulă gua sha

Ventuză de masaj cu balonaș și spatulă gua sha
Ventuză de masaj cu balonaș și spatulă gua sha

Ventuză de masaj cu balonaș și spatulă gua sha

49,00 Lei
41,18 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
49,00 Lei
41,18 Leifără TVA

În set veți găsi o o ventuză de masaj din sticlă, cu balonaș din cauciuc și o spatulă gua sha din jadeit. Se utilizează pentru masajul și tratamentul cosmetic al feței, gâtului, pomeților, decolteului și a corpului.

Ventuza din sticlă cu diametrul de 2,5 cm este destinată zonelor mai mari ale feței, cum ar fi fruntea, pomeții, maxilarul și gătul. Este suficient să apăsați balonașul și să aplicați ventuza pe față. Ventuza va aspira ușor pielea, îmbunătățind astfel circulația sanguină și fluxul limfatic. Regenerează colagentul și contribuie la formarea la noi fibre de colagen, astfel că oferă pielii un aspect tineresc, reduce ridurile și umflăturile. Crește elasticitatea pielii și întărește țesuturile conjunctive. După tratament pielea rămne bine oxigenată, fină, hidratată și mai elastică.
Înainte de procedură, aplicați pe piele ulei de masaj pentru față. Aplicați ventuza în așa fel, încât aceasta să adere la pielea feței cu întreg diametrul său. Ulterior puteți elibera ușor balonașul, pentru a crea vidul în ventuză. Nu lăsați ventuza pe un singur loc prea mult timp. După procedură se recomandă masarea zonelor în care s-a efectuat tratatamentul cu ventuză.

Masajul Gua sha
Gua sha poate fi tradus ca „îndepărtarea tuturor relelor“. Această tehnică de tratament originară din China, are o tradiție lungă. În timpul acesteia, pielea este răzuită cu unelte special formate din corn, sau pietre naturale, lemn, ceramică, sau plastic. Rezultatul este o accelerare a proceselor metabolice, eliminarea mai rapidă a toxinelor și mobilizarea energiei. Gua sha este potrivit pentru prevenire, pentru rezolvarea durerilor cronice și în unele afecțiuni acute și ca procedură cosmetică anti-îmbătrânire pentru netezirea ridurilor. Acest tratament este adeseori completat, cu tratamentul cu ventuze, sau moxibustie.
Spatula Gua sha are o suprafață fină și colțuri rotunjite pentru o alunecare mai bună pe piele. În timpul procedurii, se recomandă utilizarea unui ulei de masaj, a unei creme, sau emulsii.

Curățarea accesoriilor:
Înainte de curățare detașați balonașul de ventuză. Puteți curăța partea de sticlă cu un detergent și dezinfectant obișnuit, în abur sau apă fierbinte. Clătiți partea de cauciuc în apă călduță cu săpun și frecați marginile cu un șervețel de curățat, care conține alcool. Spatula Gua sha o puteți curăța cu apă fierbinte și dezinfectant.

Dimensiunile ventuzei (diametru și înălțime): 2,5 x 9 cm
Dimensiunea spatulei: 8 x 5,5 x 0,5 cm

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne