Perie fină pentru masaj facial

Perie fină pentru masaj facial
Perie fină pentru masaj facial
Perie fină pentru masaj facial

Perie fină pentru masaj facial

52,00 Lei
43,70 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
52,00 Lei
43,70 Leifără TVA

Perie specială cu peri moi naturali, din  păr de capră, pentru masajul uscat al tenului. Este potrivită și pentru pieptănarea părului fin al copiilor mici.

Prin utilizarea regulată, peria îi va oferi tenului un peeling delicat, va activa circulația sângelui și fluxul adecvat al limfei, ceea ce previne formarea umflăturii sub ochi, netezește ridurile și întinde conturul feței.

După tratament tenul absoarbe mai bine produsele cosmetice, este luminos și catifelat, cu un ton uniform și mai puțini pori vizibili.

Utilizarea periei de masaj
Tratamentul cu peria trebuie simțit întotdeauna ca fiind plăcut, nedureros, aplicați o presiune adecvată, pielea poate deveni temporar ușor roz. Tratați fața în direcția fluxului limfatic, adică în liniile din centru (nas) spre urechi, masați gâtul de la bărbie la piept și decolteul cu mișcări circulare de la stern spre brațe.

Îngrijirea periei de masaj
Din motive de igienă, fiecare persoană ar trebui să aibă propria sa perie de masaj. Spălați bine peria cu săpun o dată pe săptămână și lăsați-o să se usuce la aer cu perii în jos.

Atenționare: Nu utilizați peria pentru piele dacă suferiți de psoriazis, acnee, eczeme, aveți cicatrici proaspete, inflamații ale pielii, vene mărite pe față sau orice leziune a integrității pielii. Evitați alunițele, verucile și orice excrescențe de pe piele atunci când vă periați, pentru a nu le irita.

Material: Lemn de stejar și peri fini de păr de capră

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne