BB tape pentru față 1cm x 5m - 5 role

BB tape pentru față 1cm x 5m - 5 role

52,50 Lei
44,12 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
52,50 Lei
44,12 Leifără TVA

Tape-ul pentru față este destinat pentru tapeing-ul tenului, gâtului, eventual decolteului. Este o metodă naturală de întinerire a pielii, sau ca prevenție împotriva formării ridurilor de expresie și a îmbătrânirii premature a tenului. Această metodă poate fi combinată cu yoga pentru față, sau cu masaje.

Tape-ul ridică pielea, ca urmare ridurile sunt netezite, expresiile faciale sunt oprite, iar fluxul limfatic este îmbunătățit. În acest fel, țesuturile pielii obțin o mai bună circulație a sângelui, scapă de toxine și de excesul de apă. În plus, aplicarea benzilor ajută la eliberarea tensiunii în zona feței și a gâtului, contribuie la stimularea mușchilor slăbiți, fapt datorită căruia tousul muscular se îmbunătțește.

Datorită efectului de lifting este stimulată producția de colagen și elastină, ceea ce îmbunătățește elasticitatea și fermitatea pielii. Tapeing-ul feței contribuie la reducerea umflăturilor și a cercurilor de sub ochi. Prin utilizare regulată ridurile fine rămân netezite, iar ridurile profunde, mai puțin vizibile.

Pe benzile BB Tape Face este aplicat adeziv hipoalergenic, special dezvoltat pentru a fi utilizat în zona feței. Este blând cu pielea sensibilă, rezistă și nu aderă atât de tare precum adezivul de pe celelalte tipuri de benzi, fapt datorită căruia îndepărtarea benzilor este mai simplă și mai sigură.

Pentru obținerea unior rezultate vizibile, este indicat să efectuați tapeing-ul feței 1 - 2 ori pe săptămână. Nu lăsați benzile pe față prea mult timp, în primele săptămâni se recomandfă să lăsați benzile să acționeze cam 2 - 4 ore pe zi. Perioada maximă de acționare nu are voie să depășească 8 ore . În zonele sensibile din jurul ochilor și a pomeților, aplicați banda pe o perioadă mai scurtă, pentru a preveni înroșirea. După îndepărtarea benzii, aplicați pe față o cremă hidratantă, sau regenerantă.

Utilizare:
  • Înainte de a aplica banda, studiați informațiile despre anatomia feței și procedura corectă de tapeing al tenului. Veți obține cele mai bune rezultate în cel mai scurt timp posibil.
  • Înainte de a aplica benzile, curățați bine și degresați tenul. Pentru cel mai bun efect, se recomandă un scurt masaj facial.
  • Tăiați cantitatea și lungimea necesară de benzi.
  • Lipiți începutul benzii pe zona dorită a feței, alegeți tensiunea necesară și lipiți și celălalt capăt al benzii pe piele. Fixați aplicația frecând ușor degetele de-a lungul benzii lipite.

Atenționare: Asigurați-vă că îndepărtați cu atenție banda de pe față. Pentru a îndepărta banda fără durere, puteți aplica ulei facial. După 2-3 minute, o puteți desprinde cu ușurință.

Conținutul ambalajului:
  • 5 role de benzi faciale, lățimea rolei este de 1 cm, iar lungimea de 5 m
  • Manual de utilizare în limba engleză

Material: 97% bumbac, 3% spandex, adeziv hipoalergenic

Culoarea:
Pielii

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne