ŽIVA regena 5buc AMBALAJ AVANTAJOS
Un cadou pentru sănătate, care place.
ŽIVA - „lipitoare medicinală în capsulă” este un supliment nutritiv conceput pentru a îmbunătăți starea întregului organism la nivel fizic și mental. Rețeta cu o formulă specială, marcă comercială, oferă extracte naturale pure (peste 70% din proprietățile substanțelor bioactive furnizate de lipitori) pentru a imbunatați sănătatea și imunitatea organismului. Efectele dovedite de secole ale hirudoterapiei (terapia cu lipitori) ascunse acum într-o capsulă - puterea naturii disponibilă pentru toată lumea.
Când este potrivit să folosim ŽIVA regena?
Este recomandat ca ajutor al organismului la vindecarea țesuturilor și a rănilor. Ajută la regenerarea mai rapidă a pielii deteriorate, este un supliment adecvat în artrita reumatoidă, elimină apariția radicalilor liberi, ajută la reducerea răspândirii proceselor inflamatorii.
Conținut de substanțe active la o capsulă:
Bromelanină - 100 mg, MSM - (Metilsulfonilmetan) - 100 mg, Papaină - 40 mg, Proantocianidine (OPC) - 30 mg, Rutină - 30 mg, Lipază - fermentație microbiană - 30 mg, cupru (citrat de cupru) - 0,7 mg (70% VNR).
* VNR - valoarea nutritivă de referință.
Doza recomandată: 1 capsulă - 1 pe zi. Înghițiți capsula cu o cantitate suficientă de lichid în timpul mâncării. Doza zilnică recomandată nu trebuie depășită.
Atenție: Acest supliment nutrițional nu trebuie utilizat ca inlocuire pentru o dietă variată și nu este destinat copiilor. Discutați cu medicul dumneavoastră despre utilizarea în timpul sarcinii și alăptării. Acest produs nu este destinat prevenirii sau vindecării anumitor boli. Dacă luați medicamente pentru subțierea sângelui, hipersensibilitate sau alergie, încetați să luați acest medicament și discutați cu medicul dumneavoastră.
Produsul nu este o inlocuire pentru medicament prescris de medic. Este un supliment alimentar, cu un mod separat de utilizare. Nu există mențiuni specifice de sănătate asociate cu produsul.
Ambalaj: 5x60 capsule
Sfaturi specifice de utilizare:
boala Alzheimer
Ateroscleroza
Boli bacteriene
Degenerarea ochilor
Diabetul și polineuropatia diabetică
Endometrioză
Mastopatie fibrochistică, boală cronică a sânilor
Inflamații cronice și recurente (în zona nasului, urechilor și gâtului, tractului respirator superior și inferior, tractului urinar și genital, articulațiilor și altele)
Inflamația cronică a țesuturilor și articulațiilor
Impotență, erecție
Cheaguri de sânge
Limfedemul (umflarea cauzată de drenajul limfatic) de diverse etiologii
Migrene și dureri de cap
Obezitate
Protecția pielii, ficatului
în oncologie
Osteopăoroză
Sindromul trombotic al membrelor inferioare (afecțiune după înfundarea venelor la membrele inferioare cu cheaguri de sânge)
Umflături post-traumatice
Împotriva îmbătrânirii
Insomnie
Artrita reumatoida, artrita, osteoartrita
Detoxifiere puternică și eliminarea impurităților
Scleroză multiplă
Tulburări cardiovasculare
Efedct analgezic
Utilizarea contraceptivelor - atenuarea efectelor adverse
tensiune arterială mare
Rezistență - performanță
Inflamația intestinelor, boala Crohn, colita ulceroasă, intestinul iritabil
Condiții inflamatorii și postoperatorii în chirurgie
Inflamația venelor superficiale și a vaselor în general
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne