Kilt bărbați pentru saună

Kilt bărbați pentru saună

de la 75,00 Lei
63,03 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
de la 75,00 Lei
63,03 Leifără TVA
ÎN STOC 20 și mai multe buc (26. 11. 2024 la dvs)
Informații despre livrare

Kilt bărbătesc pentru o ședere confortabilă la saună, sau wellness. este confecționat din 100% bumbac cu model waffle, care absoarbe apa, transpirația și se usucă repede.

Kiltul are un șnur elastic și se închide simplu, cu velcro. Este foarte ușor, subțire și se adaptează la orice tip de corp.

În partea din față are buzunar, pe acre îl puteți utiliza pentru lucruri mărunte.

Curățare: Este recomandat să spălați kiltul la o temperatură maximă de 60°C fără a utiliza înălbitor. Puteți să îl uscați în uscător la temperatură normală. Nu se recomandă să curățați chimic kiltul, sau să îl călcați.

Dimensiuni (lățime x lungime): 160 x 60 cm
Dimensiunea buzunarului: 17,5 x 20 cm

Material: 100% bumbac

 

Recenzii 6

Johny
7.11.2024

Super!

0.0.0
velvesa
Klaudia
24.3.2024

Foarte mulțumită de produs - kilt pentru saună. De asemenea, sunt mulțumită de comunicarea cu magazinul și livrarea rapidă.

0.0.0
velvesa
Miro
2.1.2024

Material calitativ, dar cam lung pentru statura mea.

0.0.0
velvesa
Roman
18.12.2023

Livrare rapidă. Produs de calitate, la preț bun. Pot doar să recomand magazinul și produsul.

0.0.0
velvesa
Jani
10.8.2023

Atăzi l-am primit, un produs excelent, recomand cu drag oricui. Dimensiune destul de mare, nu sunt sigur că ar fi potrivit pentru bărbații mai supli.

0.0.0
velvesa
Mirec
31.3.2023

Materialul Kiltului și execuția acestuia sunt perfecte. Cu toate acestea, din punct de vedere al croiului și al mărimii, este o dimensiune universală, așadar este mai potrivit pentru brbații cu o înălțime de 190cm și o greutate de 120kg. Eu, având 170cm și 70kg, mă pierd în acetsa și arăt de parcă aș avea ”70 de fuste” :) A trebuit să-l duc la scurtat și strâmtat. Ar fi ideal dacă s-ar putea produce măcar în dimensiunile S-M și L-XL

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne