Oxykvart 5l
Dezinfectant lichid pe bază de peroxid. Ajută la curățarea suprafețelor și părților interne ale dispozitivelor și echipamentelor. Proprietățile sale oxidante asigură dezinfectarea și igienizarea completă a mediului de lucru, sau acasă fără miros înțepător de clor.
Instrucțiuni de utilizare:
Înainte de utilizare diluați concentratul cu apă caldă, cu o temperatură cuprinsă între 20 - 30°C. Pregătiți 1 litru 0,5% de soluție amestecând 1 l de apă cu 5 ml concentrat dezinfectant.
Înainte de aplicarea pe suprafețe, sau obiecte îndepărtați mai întâi murdăria grosieră, în special cea de natură lipidică, sau proteică. Aplicați soluția pe suprafața dorită cu ajutorul unei cârpe sau a unui mop, folosiți mănuși de protecție iar ulterior lăsați soluția să acționeze și să se usuce.
Când utilizați produsul pentru curățarea sistemelor de conducte, îndepărtați mai întâi calcarul și sedimentele. Lăsați soluția cu un conținut de 0,25% Oxyquart și o temperatură de 35 - 40°C să acționeze în conductă timp de cel puțin 20 de minute. Ulterior clătiți cu apă curată.
Domenii de utilizare:
Dezinfectantul Oxykvart poate fi utilizat în SPA-uri, centre wellness, saloane de masaj sau cosmetică, instituții medicale ale dar și în practica obișnuită. Poate fi utilizat pentru dezinfectarea si curatarea suprafetelor cromate si emailate, de asemenea pentru plastic si plexiglas, PVC moale, linoleum si pardoseli antistatice. Puteți aplica soluția pe articole și dispozitive impermeabile, cum ar fi scaunele pentru masaj, mesele de masaj, ventuzele pentru masaj sau unele accesorii pentru masaj.
Puteți utiliza concentratul diluat pentru curățarea interioară a duzelor, sau a sistemului de conducte al băilor cu hidromasaj și jacuzzi.
Compoziție:
<5% surfactanți amfoteri
5% - 15% surfactanți cationici
Conține hidrochinonă.
Ingrediente active:
compuși cuaternari de amoniu, cloruri de benzil-alchil-C12-16-dimetilamoniu: 6 g / 100 g
peroxid de hidrogen: 10 g / 100 g
Atenționare:
Produsul are efecte de albire și nu este potrivit pentru aplicarea pe cauciuc natural, suprafețe metalice deteriorate, metale neferoase, aluminiu. Poate provoca o reacție alergică sau arsuri la contactul cu ochii sau pielea. Eliminați cantitatea neutilizată în conformitate cu standardele legale aplicabile.
Ambalaj:
5 l în recipient de plastic
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne