Pat electric Lipt® Camino Basic

Pat electric Lipt® Camino Basic

5 211,00 Lei
4 378,99 Lei fără TVA

										
																		
									
									

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

+
-
5 211,00 Lei
4 378,99 Leifără TVA
Momentan indisponibil
Informații despre livrare

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

Pat electric modern din două bucăți, cu înclinare reglabilă a tetierei, potrivit pentru masaj, kinetoterapie, cosmetică, sau ca pat de examinare.

Reglarea înălțimii patului, se face confortabil cu ajutorul pedalei de picior cu două sensuri, pentru mișcarea în sus și în jos a patului.

Tetiera rotunjită la colțuri are deschidere pentru față, cu capac. Înclinarea tetierei se reglează manual cu 75° în jos și 40° în sus.

Patul este tapițat cu piele PVC/PU cu elasticitate și rezistență ridicată, care este extrem de fină la atingere.

Pentru siguranță veți găsi pe structură o cheie, care vă permite să deconectați motorul de la alimentarea cu energie electrică, chiar dacă patul este conectat la rețea. Acest lucru va împiedica mișcarea patului în cazul unei apăsări accidentale, nedorite a pedalei, de exemplu în timpul curățeniei.

Parametrii tehnici

Dimensiunile patului

 

Lățime

73,5 cm

Lungime

198 cm

Tetiera

43 cm

Lungime corp

153 cm

Grosimea căptușelii

6 cm

Alți parametrii

Ajustarea înălțimii

46 - 95 cm

Capacitate

270 kg

Controler

picior cu doi nasturi

Roți în partea din față

nu

Greutatea patului

66 kg

Culori

Căptușeală

crem

 

albastru agat

Construcția

alb

Tetiera reglabilă cu orificiu pentru față

Puteți regla manual partea tetierei patului se pliază până la un unghi de 75° și se poate ridica până la un unghi de 40°. În timpul unui masaj al spatelui, puteți ajunge mai bine la mușchii gâtului, iar în timpul unui masaj culcat pe spate puteți pune capul clientului într-o poziție mai înaltă pentru confort. În partea capului veți găsi un decupaj pentru fața acoperită de un dop de culoarea patului.

“

Tapițerie confortabilă

Patul este acoperit cu piele PVC/PU, foarte moale la atingere, rezistentă la culoare, elastică și durabilă. Asigură confortul clientului chiar și în timpul unui masaj mai lung cu o căptuseala de 6 cm spumă de duritate medie.

“

Controler de picior cu două butoane

Reglați înălțimea patului după cum aveți nevoie. Pe controler găsiți două butoane cu săgeți pentru deplasarea patului în sus și în jos. Poziția cea mai joasă de 46 cm este la îndemână chiar și pentru clienții mai scunzi sau mai puțin mobili. Poziția cea mai înaltă de 95 cm este înălțimea de lucru suficient de confortabilă chiar și pentru maseurii mai înalți.

“

Motor puternic si silentios

Datorită capacității de încărcare de până la 270 kg, acest pat poate face față clienților și mai grei și vă puteți sprijini pe spate cu toată forța în timpul masajului. Motorul silențios și fiabil este situat în partea inferioară a structurii. Poate fi blocat cu o cheie, în cazul blocării, înălțimea patului nu poate fi reglată.

“

Recenzii 1

IVAN BOBAĽ
7.6.2024

Am avut un pat obișnuit, bun, dar nu mai bun decât unul electric. Este o investiție mai mare, dar merită. Poziționarea clientului exact după nevoie, este neprețuită... Iar acesta a fost și la un preț foarte bun. Îl recomandăm...

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne