Pat electric ZIAN E3 gri închis
Patule electric ZIAN E3 este destinat înainte de toate kinetoterapiei, reabilitării și masajului, dar poate fi potrivit și pentru un salon cosmetic. Datorită intervalului mare de reglare a înălțimii de 56 - 88 cm, chiar și clienții cu mobilitate limitată pot ajunge cu ușurință pe acest pat.
Masa electrică ZIAN E3 este echipată cu trei motoare puternice, care controlează reglarea înălțimii patului, înclinarea părții de spate a patului și înclinarea părții de șezut. Toate elementele acționate electric sunt reglate folosind comanda manuală inclusă în pachet .
Pe o parte a cadrului inferior sunt roțile, datorită cărora patul este ușor de manipulat în spațiu.
Este echipat cu două tipuri de cotiere. Cotierele detașabile de 11 cm lățime, pe laterale, își reglează unghiul conform poziționării patului. Cotierele din partea superioară cu lățimea de 12cm, sunt cel mai bine utilizate atunci când clientul este culcat pe burtă. Sunt acționate hidraulic.
Patul electric ZIAN E3 este echipat cu un orificiu pentru față în construcția sa. Orificiul este acoperit cu un capac. pachetul include o pernă pentru sprijinirea picioarelor în aceași culoare ca și patul.
Tapițeria confortabilă din piele PU este rezistentă, plăcută la atingere și ușor de curățat.
Parametri tehnici:
Capacitate de încărcare: 175 kg
Înălțime reglabilă: 56 - 88 cm
Lungimea patului: 198 cm
Lățimea patului: 72 cm (94 cm cu tot cu cotiere)
Interval de mișcare a părții capului: până la 65 ° în sus și până la 20 ° în jos
Interval de mișcare a părții șezutului: până la 20° în sus (V întors)
Roți: da
Culoarea construcției: alb
Culoarea tapițeriei: gri închis
Greutatea patului: 77 kg
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne