Cearșafuri de unică folosință 20buc 200x80cm

Cearșafuri de unică folosință 20buc 200x80cm

22,26 Lei
18,71 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
22,26 Lei
18,71 Leifără TVA
ÎN STOC 15 și mai multe buc (26. 11. 2024 la dvs)
Informații despre livrare

Cearceafuri de unică folosinţă din material neţesut cu o densitate de 15g/m2. Material catifelat şi plăcut la atingere, care absoarbe bine umiditatea.

Înlocuire practică pentru cearceafurile clasice. Standard de igienă ridicat şi soluţie economică pentru salonul tău. Uşor şi convenabil de utilizat datorită dimensiunilor pre-tăiate pentru un pat de masaj standard.

Pachetul conţine: 20 de cearceafuri de 200 x 80 cm

Recenzii 10

Lola
7.11.2024

Pot fi utilizate o dată, de două ori, cearșafuri subțiri de unică folosință. Un raport bun calitate preț.

0.0.0
velvesa
Laura
16.9.2024

Foarte subțiri, transparente și alunecoase. Mă așteptam la un cearceaf mai gros, moale, la un material mai plin.

Afișează răspunsul Ascunde răspunsul

Dragă Laura, aceste cearșafuri sunt descrise în descriere ca fiind din material nețesut cu o densitate de 15 g/m2, așa că nu te poți aștepta să fie rezistente și opace precum cearșafurile de bumbac. Pentru material mai gros, oferim și cearșafuri cu o densitate de 30 g/m2.

17.9.2024
velvesa
Mallerné Zsuzsi
2.7.2024

Îmi plac foarte mult, pentru că materialul este confortabil și pot fi folosite în mai multe scopuri

0.0.0
velvesa
Ilie Rodica
28.6.2024

F. bune. Ușoare, dar rezistente. Recomand.

0.0.0
velvesa
Eliška
11.12.2023

Extrem de ușoare. Foarte ușor alunecă de pe pat. Doar 3* pentru materialul plăcut

Afișează răspunsul Ascunde răspunsul

Dragă Eliška, având în vedere materialul, aceste cearșafuri sunt subțiri și ușoare, așa trebuie să fie. Dacă dorești ceva mai greu, alege bumbacul, sau husa pentru pat din microfibră.

12.12.2023
velvesa
Eni
30.11.2022

Recomand.

0.0.0
velvesa
Abai Ágnes
22.8.2022

Am folosit-o în timpul fizioterapiei pentru masaj. Era foarte bună și practică. Pot doar sa recomand.

0.0.0
velvesa
Alexandra
26.4.2022

Numai ce le-am primit și sunt foarte mulțumită. Un must-have pentru toți cei care pun preț pre igienă și eficiennță.

0.0.0
velvesa
Client anonim
3.5.2024

Un client este mulțumit de acest produs 80% .

0.0.0
velvesa
Rodica
1.12.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne