Perie pentru masaj corporal

Perie pentru masaj corporal

49,00 Lei
41,18 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
49,00 Lei
41,18 Leifără TVA

Perie cu peri naturali maoi pentru masajul uscat al corpului.

Tratamentul regulat al corpului cu o perie cu peri naturali moi, este o modalitate plăcută de a activa circulația sângelui la nivelul pielii, de a stimula limfa și de a exfolia ușor, pentru a îndepărta celulele moarte de la suprafața corpului.

După tratament pielea absoarbe mai bine produsele cosmetice, rămâne fermă, mai luminoasă, cu un ton uniform, catifelată, fără celule moarte. Perierea pielii pe uscat relaxează pielea, țesutul subcutanat și mușchii, ajută, de asemenea, la reducerea firelor de păr încarnate după epilat, a vizibilității vergeturilor și a celulitei.

Este extrem de benefic să folosiți o perie pentru periajul uscat al pielii, înainte de saună.

Utilizarea periei pentru masaj
Alegeți întotdeauna o perie de duritate adecvată și aplicați o presiune adecvată în timpul tratamentului, în funcție de zona tratată. Tratamentul cu peria trebuie să fie întotdeauna plăcut și în nici un caz dureros! Pe piele poate apărea temporar o roșeață ușoară.

Puteți exercita o presiune mai puternică asupra coapselor, picioarelor și feselor, masați mai ușor abdomenul, zona decolteului și sânii. Pe membre, procedați cu mișcări lungi de la degete spre trunchi, masați spatele de la coloana vertebrală spre laterale. Masați abdomenul, fesele și pieptul în sensul acelor de ceasornic (ocoliți zona mamelonului), gâtul îl masați de la bărbie spre piept.

Îngrijirea periei de masaj
Din motive de igienă, fiecare persoană ar trebui să aibă propria sa perie de masaj. Spălați bine peria cu săpun o dată pe săptămână și lăsați-o să se usuce la aer cu perii în jos.

Atenționare: Nu utilizați peria de corp dacă suferiți de psoriazis, acnee, eczeme, aveți cicatrici proaspete, inflamații ale pielii, vene varicoase sau orice vătămare a integrității pielii. Evitați alunițele, verucile și orice excrescențe de pe piele atunci când vă periați, pentru a nu le irita.

Material: lemn de fag și peri moi, mâner din bumbac natural

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne