Saltea de presopunctură ECO crem-negru 72x40cm

Saltea de presopunctură ECO crem-negru 72x40cm

279,00 Lei
234,45 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
279,00 Lei
234,45 Leifără TVA

Salteaua de presopunctură și perna sun accesorii destinate pentru masajul reflex al întregului corp. Utilizarea accesoriilor de masaj pentru presopunctură este potrivită pentru persoanele, care suferă de diferite dureri, senzație de mușchi încordați, probleme cu somnul, sau pentru cei, care doresc să se relaxeaze după o zi solicitantă.

Masajul regulat de presopunctură ameliorează rigiditatea musculară, durerile de spate, relaxează zona cervicală și ajută în cazul durerilor de cap. În plus are un efect benefic împotriva stresului, susține detensionarea psihică și relaxarea, îmbunătățind astfel calitatea somnului. Proeminențele de pe saltea și pernă susțin îmbunătățirea profundă a circulației sanguine la nivelul pielii, ducând la tonifierea acesteia, eventual la reducerea celulitei.

Salteaua și perna sunt realizate din in natural, bumbac, fibră de cocos și sunt umplute cu coji de hrișcă.

Țesătura de in-bumbac este plăcută la atingere și asigră circulația aerului, fapt datorită căruia pielea nu transpiră. Fibra de cocos este elastică și rezistentă la rupere. Este potrivită pentru persoanele alergice, deoarece nu produce și nu eliberează praf. Cojile de hrișcă sunt antialergice și se adaptează cu ușurință formei corpului.

Proeminențele sunt realizate din material HIPS hipoalergenic și sunt dispuse pe toată suprafața saltelei, pentru a stimula cât mai multe puncte de presopunctură.

Utilizarea setului de presopunctură este foarte simplă. Salteaua și perna le puteți utiliza acasă, sau chiar la lucru. Parte a setului este și geanta, care permite transportul confortabil al accesoriilor.

Accesoriile de presopunctură dispun de certificat OEKO-TEX și certificat BIO, care atestă faptul că inul, bumbacul și fibra de cocos nu dăunează sănătții, iar cojile de hrișcă provin din agricultură ecologică.

Utilizare: Salteaua poate fi utilizătă pentru statul în șezut, culcat dar și în picioare. În fiecare dintre variante proeminențele creează suficientă presiune pe zona dorită. Puteți folosi salteaua pentru masajul prin presopunctură a spatelui, picioarelor, brațelor și a lombarului. Perna este destinată în primul rând pentru masajul gâtului și a cervicalului, dar, o puteți amplasa și sub lombar sau sub călcâie.

Salteau de presopunctură și perna, le puteți întinde pe podea, pe salteaua patului, sau pe fotoliu. Este recomandat să stați pe saltea fără îmbrăcăminte, sau doar cu un strat subțire de îmbrăcăminte. Setul de presopunctură este potrivit pentru utilizare zilnică, iar în funcție de nevoie, o ședință ar trebui să dureze între 20 - 40 de minute. Pentru începători se recomandă să începeți cu 10 minute pe zi, iar treptat să creșteți timpul.

Parametrii saltelei:
Dimensiuni: 72 x 43 x 2 cm (lungime x lățime x grosime)
Material: In și bumbac natural, fibră de cocos și material antialergenic HIPS
Numărul de rozete: 221
Numărul de proeminențe pe o rozetă: 31
Număr de puncte de presopunctură: 6851

Parametrii pernei:
Dimensiuni: 40 x 30 x 7 cm (lungime x lățime x grosime)
Material: In și bumbac natural, coji de hrișcă, material antialergenic HIPS
Numărul de rozete: 73
Numărul de proeminențe pe o rozetă: 31
Număr puncte de presopunctură: 2263

Parametrii genții:
Dimensiuni: 40 x 40 x 9 cm (lungime x lățime x grosime)
Material: Fibră naturală
Culoare: crem - negru

Dimensiunile cutiei:
Lungime: 40 cm
Lățime: 40 cm
Înălțime: 15 cm

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne