Șosete de ajustare Kids Multicolor
Șosetele de ajustare KIDS sunt destinate în special copiilor, care suferă deja de vreun defect. Sunt potrivite ca și completare la kinetoterapie și vindecare. Și utilizarea acestora este puțin diferită - se recomandă o perioadă de purtare mai scurtă, decât în cazul adulților.
Dormitul în aceste șosete, nu este rcomandat în cazul copiilor! Pileea copiilor este mult mai fină și există riscul mai mare de formare a bătăturilor între degete. Cu toate acestea, șosetele de ajustare pentru copii sunt un mare beneficiu pentru copii care suferă de DMO, PEC, sau alte deformări.
Șosetele de ajustare sunt un ajutor terapeutic pentru copii și adulți concepute pentru a separa și întinde degetele de la picioare și astfel, relaxează nu numai degetele de la picioare ci și întreaga talpă. Când sunt folosite corect, șosetele mențin dgetele mobile, cu o circulația sanguină bună și talpa relaxată.
Șostele sunt recomandate de kinetoterapeuți și pedologi drept completare a tratamentului -anume a exercițiilor active și a kinetoterapiei - pentru probleme ale picioarelor cum ar fi haluce valgus (hallux valgus), picior plat, degete ciocan, degete mult prea apropiate și presate, sau degete strâmbe la picioare, călcâi dureros și aletele asemenea.
Șosetele de ajustare NU SUNT destinate purtării în pantofi, sau purtării în timpul mersului, acestea se poartă exclusiv în regim de odihnă, când picioarele nu sunt sub presiune, în timpul șederii pe scaun, întins pe pat, nu însă pe timpul nopții. Este necesar să se înceapă purtarea șosetelor de ajustare ușor, conform instrucțiunilor.
Scurt manual pentru purtarea corectă a șosetleor de ajustare:
- Încălțați copilul în șosetele de ajustare astfel, încât piciorușele brodate deasupra degetelor de la picioare, să fie mereu îndreptate unul spre celălalt! (pentru diferențierea corectă între șoseata dreaptă și cea stângă).
- În primele câteva zile așezați distanțierele degetelor de la picioare între vârfurile degetelor și lăsați șosetele de ajustare în picioarele copilului aproximativ 5-10 minute.
- După câteva zile de purtare a șosetelor coborâți distanțierele cam până la jumătatea degetelor și prelungiți purtarea șosetelor de ajustare la aproximativ 30-60 de minute.
- După câteva săptămâni veți putea coborî distanțierele complet la baza degetlor, pentru efect maxim și confortul picioarelor, iar copilul poate purta șosetele de ajustare câteva ore pe zi, în funcție de nevoie.
Cum alegem mărimea potrivită a șosetelor de ajustare?
Șosetele de ajustare sunt făcute într-o dimensiune puțin mai mare decât șosetele obișnuite și, deoarece au partea din față deschisă, de obicei se potrivesc corect.
Atunci când alegeți șostele de ajustare, pe lângă lungimea picioarului, luați în considerare și forma generală a piciorului: dimensiunea spațiilor dintre degetele de la picioare, înălțimea părții friontale și micimea, sau mărimea tălpii. Dacă dimensiunea picuiorului copilului dvs se află la granița dintre două mărimi de șosete ajustabile (de exemplu dacă are pantofi de mărimea 30 și 31), alegeți mărimea mai mică dintre dimensiuni dacă talpa și degetele sunt mai înguste și mărimea mai mare, dacă talpa și degetele de la picioare sunt mai late.
Mărimea XXS: mărimea normală a pantofilor de la 27 până la 30
Mărimea XS: mărimea normală a pantofilor de la 31 până la 34
Compoziție: 90% bumbac, 7% poliester, 3% elastan
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne