Maseur DELUXE

Maseur DELUXE

2 488,24 Lei
2 090,96 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Acest produs nu va mai fi disponibil

Dacă sunteți cu adevărat hotărât în ceea ce privește meseria de maseur, acest pachet de lux este conceput pentru dvs. Veți găsi în el, nu numai toate lucrurile de care aveți nevoie pentru a efectua un masaj, ci și produse pentru un confort mai mare al clientului și al maseurului.

Dacă doriți o altă culoare a patului de masaj, cilindrului, semi-cilindrului și a husei pentru pat și tetieră, menționați lucrul acesta, vă rugăm, în nota pentru comandă. În cazul oricăror întrebări, contactați-ne, vă vom ajuta cu drag.

Pachetul conține

  • 1. Masă de masaj Lipt® D-05 1. Masă de masaj Lipt® D-05
  • 2. Geantă pentru masa de masaj 2. Geantă pentru masa de masaj
  • 3. Semicilindru de poziționare pentru masaj 3. Semicilindru de poziționare pentru masaj
  • 4. Cilindru de poziționare pentru masaj 4. Cilindru de poziționare pentru masaj
  • 5. Ulei de masaj Basic 1l 5. Ulei de masaj Basic 1l
  • 6. Pompiță Tomfit - emulsii și ulei 1 litru 6. Pompiță Tomfit - emulsii și ulei 1 litru
  • 7. Ulei de masaj de Migdale 500 ml 7. Ulei de masaj de Migdale 500 ml
  • 8. Pad încălzitor electric pentru masaj Comfort 8. Pad încălzitor electric pentru masaj Comfort
  • 9. Încălzitor ulei de masaj Lipt® Evolve 9. Încălzitor ulei de masaj Lipt® Evolve
  • 10. Husă pentru uleiul de masaj cu centură 10. Husă pentru uleiul de masaj cu centură
  • 11. Tetieră de unică folosință X 50buc 40g/m2 11. Tetieră de unică folosință X 50buc 40g/m2
  • 12. Tetieră de unică folosință U 50buc 40g/m2 12. Tetieră de unică folosință U 50buc 40g/m2
  • 13. Cearșafuri de unică folosință 250m x 80cm 13. Cearșafuri de unică folosință 250m x 80cm
  • 14. Cearșaf pentru masaj/ saună 110x240cm (5 buc) 14. Cearșaf pentru masaj/ saună 110x240cm  (5 buc)
  • 15. Set - învelitoare protecție pentru masă și tetieră 15. Set - învelitoare protecție pentru masă și tetieră
  • 16. Prosop 30x50cm (5 buc) 16. Prosop 30x50cm  (5 buc)
  • 17. Prosop 50x100cm (5 buc) 17. Prosop 50x100cm  (5 buc)
  • 18. Prosop 70x140cm (5 buc) 18. Prosop 70x140cm  (5 buc)
  • 19. Velox Foam Extra 1l 19. Velox Foam Extra 1l

Recenzii 2

Ella
17.5.2022

Cadoul la absolvirea cursului, care mi-a făcut cea mai mare bucurie. Sunt enorm de mulțumită de toate produsele primite. Nu-mi rămâne decât să încep să le folosesc din plin ;)

0.0.0
velvesa
Lukáš M.
9.4.2022

Într-adevăr a meritat să comand. Totul în perfectă regulă. Livrare rapidă. Produse de calitate. Satisfacție 100%

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne