Pat electric Lipt® Camino Denver

Pat electric Lipt® Camino Denver

5 449,00 Lei
4 578,99 Lei fără TVA

										
																		
									
									

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

+
-
5 449,00 Lei
4 578,99 Leifără TVA
Momentan indisponibil
Informații despre livrare

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

Pat electric, modern, din trei piese, cu înclinare reglabilă a tetierei și a picioarelor. Datorită variabilității sale este potrivit nu doar pentru masaj, dar și pentru kinetoterapeut, în salonul cosmetic, sau ca pat de examinare în cabinetul medicului.

Înălțimea patului se reglează cu ajutorul pedalei de picior, cu două sensuri, pentru mișcarea în sus și în jos a patului.

Tetiera este echipată cu deschidere pentru față cu capac și poate fi reglată manual într-un unghi de 35° în jos și într-un unghi de 87° în sus. Suportul pentru picioare este reglabil într-un interval de 20° în sus și 50° în jos, ceea ce permite transformarea patului în fotoliu, pentru terapie, sau masaj. Pârghiile pneumatice sunt situate pe ambele părți ale suportului pentru picioare pentru un control convenabil.

Patul este tapițat cu piele PVC/PU cu elasticitate și rezistență mare și extrem de fină la atingere.

Pe structură există posibilitatea blocării cu cheie, ceea ce oprește motorul de la alimentarea cu energie electrică, chiar dacă patul este conectat la rețea. Patul nu se va mișca astfel, chiar dacă apăsați din greșeală pedala, de exemplu în timpul curățeniei.

Parametrii tehnici

Dimensiunile patului

 

Lățime

73,5 cm

Lungime

198 cm

Tetiera

73 cm

Zona de șezut

51 cm

Suport picioare

70 cm

Grosimea căptușelii

6 cm

Alți parametrii

Ajustarea înălțimii

46 - 95 cm

Capacitat

270 kg

Controler

picior cu două butoane

Roți în partea din față

nu

Greutatea patului

69 kg

Culori

Căptușeală

crem

 

verde de luncă

Construcție

alb

Tetiera reglabilă cu orificiu pentru față

Partea superioară a patului are decupaj facial acoperit de un dop tapițat în culoarea patului și poate fi pliat până la un unghi de 35° și ridicat până la un unghi de 87°. Această poziție permite clientului o poziție confortabilă așezată cu spatele sprijinit.

“

Suport reglabil pentru picioare

Pe ambele părți veți găsi suporturi pentru picioare de jos veți găsi pârghii pentru controlul înclinării. Suportul pentru picioare poate fi ridicat ușor la un unghi de 20° și înclinat în jos la un unghi de 50°. Acest lucru permite o setare foarte variabilă a patului pentru diferite tipuri de terapie sau teste de mobilitate.

“

Tapițerie confortabilă

Foarte moale la atingere, piele elastică, rezistentă la culoare și durabilă acoperă o căptușeală de 6 cm de spumă de duritate medie. Patul nu este doar poziționabil practic, ci și foarte confortabil.

“

Controler de picior cu două butoane

Două butoane cu săgeți pentru controlul mișcarii patului în sus și în jos. Piciorul vă permite să schimbați înălțimea șezlongului fără a fi nevoie să vă ștergeți mâinile uleioase. Patul poate fi coborât la 46 cm, ceea ce este suficient și pentru clienții mai scunzi sau mai puțin mobili. Nu trebuie să sară pe pat, dar se pot așeza confortabil. Poziția cea mai înaltă de 95 cm este o înălțimea de lucru suficient de confortabilă chiar și pentru maseurii mai înalți.

“

Motor puternic și silențios

Patul are o capacitate de încărcare de până la 270 kg, puteți trata, de asemenea, clienții mai grei pe el. Capacitatea de încărcare mai mare permite terapeutului să se sprijine pe corpul clientului fără teamă în timpul masajului și manipulărilor. Un motor silențios și fiabil, situat în partea inferioară a patului, care poate fi blocat cu o cheie dacă este necesar. Atunci înălțimea patului nu poate fi reglată.

“

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne