Pat electric Lipt® Camino Denver
Pat electric, modern, din trei piese, cu înclinare reglabilă a tetierei și a picioarelor. Datorită variabilității sale este potrivit nu doar pentru masaj, dar și pentru kinetoterapeut, în salonul cosmetic, sau ca pat de examinare în cabinetul medicului.
Înălțimea patului se reglează cu ajutorul pedalei de picior, cu două sensuri, pentru mișcarea în sus și în jos a patului.
Tetiera este echipată cu deschidere pentru față cu capac și poate fi reglată manual într-un unghi de 35° în jos și într-un unghi de 87° în sus. Suportul pentru picioare este reglabil într-un interval de 20° în sus și 50° în jos, ceea ce permite transformarea patului în fotoliu, pentru terapie, sau masaj. Pârghiile pneumatice sunt situate pe ambele părți ale suportului pentru picioare pentru un control convenabil.
Patul este tapițat cu piele PVC/PU cu elasticitate și rezistență mare și extrem de fină la atingere.
Pe structură există posibilitatea blocării cu cheie, ceea ce oprește motorul de la alimentarea cu energie electrică, chiar dacă patul este conectat la rețea. Patul nu se va mișca astfel, chiar dacă apăsați din greșeală pedala, de exemplu în timpul curățeniei.
Parametrii tehnici
Dimensiunile patului
Lățime
73,5 cm
Lungime
198 cm
Tetiera
73 cm
Zona de șezut
51 cm
Suport picioare
70 cm
Grosimea căptușelii
6 cm
Alți parametrii
Ajustarea înălțimii
46 - 95 cm
Capacitat
270 kg
Controler
picior cu două butoane
Roți în partea din față
nu
Greutatea patului
69 kg
Culori
Căptușeală
crem
verde de luncă
Construcție
alb
Tetiera reglabilă cu orificiu pentru față
Partea superioară a patului are decupaj facial acoperit de un dop tapițat în culoarea patului și poate fi pliat până la un unghi de 35° și ridicat până la un unghi de 87°. Această poziție permite clientului o poziție confortabilă așezată cu spatele sprijinit.
Suport reglabil pentru picioare
Pe ambele părți veți găsi suporturi pentru picioare de jos veți găsi pârghii pentru controlul înclinării. Suportul pentru picioare poate fi ridicat ușor la un unghi de 20° și înclinat în jos la un unghi de 50°. Acest lucru permite o setare foarte variabilă a patului pentru diferite tipuri de terapie sau teste de mobilitate.
Tapițerie confortabilă
Foarte moale la atingere, piele elastică, rezistentă la culoare și durabilă acoperă o căptușeală de 6 cm de spumă de duritate medie. Patul nu este doar poziționabil practic, ci și foarte confortabil.
Controler de picior cu două butoane
Două butoane cu săgeți pentru controlul mișcarii patului în sus și în jos. Piciorul vă permite să schimbați înălțimea șezlongului fără a fi nevoie să vă ștergeți mâinile uleioase. Patul poate fi coborât la 46 cm, ceea ce este suficient și pentru clienții mai scunzi sau mai puțin mobili. Nu trebuie să sară pe pat, dar se pot așeza confortabil. Poziția cea mai înaltă de 95 cm este o înălțimea de lucru suficient de confortabilă chiar și pentru maseurii mai înalți.
Motor puternic și silențios
Patul are o capacitate de încărcare de până la 270 kg, puteți trata, de asemenea, clienții mai grei pe el. Capacitatea de încărcare mai mare permite terapeutului să se sprijine pe corpul clientului fără teamă în timpul masajului și manipulărilor. Un motor silențios și fiabil, situat în partea inferioară a patului, care poate fi blocat cu o cheie dacă este necesar. Atunci înălțimea patului nu poate fi reglată.
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne