Ventuze de masaj din cauciuc set de 4buc

Ventuze de masaj din cauciuc set de 4buc

59,00 Lei
49,58 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
59,00 Lei
49,58 Leifără TVA
ÎN STOC 10 și mai multe buc (27. 11. 2024 la dvs)
Informații despre livrare

Set de ventuze din cauciuc pentru maseuri și pentru uz casnic. La atașarea ventuzei, puteți regla singuri vidul, după cum este necesar. Potrivit mai ales pentru eliminarea celulitei și îmbunătățirea circulației limfatice. Perfecte pentru aplicare în cazul copiilor, nu există pericolul de sperietură cauzată de flacără de încălzire.

beneficiile masajului cu ventuze:
  • eliminarea durerilor musculare și articulare
  • relaxarea mușchilor și articulațiilor
  • întinerirea pielii
  • îmbunătățirea stării pielii afectate de celulită
  • îmbunătățirea circulației sanguine
  • îmbunătățirea circulației limfatice
  • detoxifiere

Utilizare:
Aplicați pe piele produsul pentru masaj – cremă, gel, sau ulei. Strângeți ventuza între degete, eliminând aerul din interiorul acesteia. Aplicați ventuza strânsă între degete pe zona dorită a corpului, aveți grijă ca marginile ventuzei să fie în contact uniform cu pielea. Destrângeți degetele de pe ventuză. Prin vidul creat, ventuza aspiră pielea și țesutul subcutanat.

Întreținere:
Se spală în apă caldă cu un detergent ușor. Nu utilizați detergenți abrazivi, sau acizi, sau baze puternice. Ventuzele la fel ca tetinele, sau sticluțele pentru bebeluși pot fi dezinfectate prin fierbere.

Material
:
Cauciuc

Conținut și dimensiuni:
4 ventuze cu diametru interior de 25mm, 40mm, 50mm și 60mm

Recenzii 12

Antal Rédai
14.10.2024

Sunt foarte mulțumită de acest produs! Mai trebuie doar introduse clienților, dar asta este normal! Recomand

0.0.0
velvesa
Lenka
20.8.2024

Lucreaz cu aceste ventuze deja de mulți ani. Sunt suficiente. Singurul lucru care mă deranjează este, că sunt în așa fel ambalate, încât omul nu poate alege doar o singură mărime...Chiar și așa mulțumesc, sunt foarte mulțumită

0.0.0
velvesa
Marta
27.7.2023

Sunt puțin tari, dar funcționează bine pentru masaj

0.0.0
velvesa
VIP Masszázs Oktatási Stúdió
27.3.2023

Am lucrat deja cu multe tipuri de ventuze, dar pân acum, în cei 18 ani de activitate, acestea mi se par cele mai potrivite. Lucrez cu plăcere, cu ele.

0.0.0
velvesa
Mona
17.7.2022

Este ușor de lucrat cu ele, se poate regla presiunea, îmi plac.

0.0.0
velvesa
Emese
15.6.2022

Perfect

0.0.0
velvesa
Zuzana Fillova
13.4.2022

Ventuzele le-am primit cadou. Sunt foarte mulțumită de ele.

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
13.6.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
6.6.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
25.5.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
15.5.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
15.4.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne